• 15.927 nieuwsartikelen
  • 178.866 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.420 stemmen

Movie Moments (v.h. Movie Minutes)

zoeken in:

Nientje1980

• 113 berichten
  • 111 stemmen

MMMO42VPMT

hier een nieuwe code, komt uit de veronicagids en werkt voor iedereen, heb hem zelf ook geprobeerd, en zo veer 30 nieuwe puntjes erbij.

Kan iedereen die zo'n code tegenkomt hem ook plaatsen? dan kunnen we allemaal sneller sparen,

ps als je genoeg punten hebt voor 2 dvd's is het altijd voordeliger om ze samen te bestellen, heb je maar voor 1 verzendkosten

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Deze Movie Minutes code is al eerder gebruikt.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Ja bij mij ook.

Een hele mooie update in de Movie Minutes Shop én voor de snelle members een code welke tot 20:30 te registreren is...MMMO42VPMT

Ah....

Movie Minutes | Facebook

Nientje1980

• 113 berichten
  • 111 stemmen

MMVERON39E

van de veronicagids, had eerst de verkeerde gezet, sorry

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Die werkt wel! Dank je.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Welkom Eline

510

Jeej!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Net 2 films gehaald waar elk een sticker van 40 punten op zit. Na 5 jaar ofzo zal ik een 2de account maken en ook even sparen. Dat oude ben ik vergeten en zo heel veel punten (erg jammer).

Ben benieuwd hoe het voor mij uit zal pakken. Want tot zover ik het heb begrepen kan je vanaf 90 punten iets 'gratis' naar je adres verzenden. Het product zal dan wel gratis zijn, maar je moet wel een klein bedragje aan bezorgingskosten overmaken (?).

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

ja dat klopt

Movie Minutes - movieminutes.nl

hier staan de verzendkosten.

Heb je al geprobeerd opm bij het inloggen op wachtwoord vergeten te klikken, misschien dat je dan weer gewoon in kan loggen nadat MM een mail heeft gestuurd met de gegevens

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Dat oude account is gewoon niet meer terug te krijgen. Het is dik 5 jaar geleden en toen had ik een andere e-mailadres die eraan verbonden was. En ik heb geen papiertje met alle adressen die ik ooit heb gehad ofzo. Die is dus niet meer terug te krijgen.

Maarja, dat maakt verder niet zoveel uit. Dan spaar ik gewoon opnieuw. Ik begin meteen lekker met 110 punten.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

@minotaures: ge kunt die wel terug krijgen u account als ge u adres en naam geeft. zo heb ik account terug gekregen

er waren nog twee nummers die bij mij werkten bedankt voor degene die het hier op zette. heb op movieminutes al veel besteld. goed idee en goedkoop alleen keuze is niet altijd goed sinds facebook acties is het wel verbeterd.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Bedankt voor de tip, maar dat zal niet meer lukken. Zoals eerder gezegd, bewaar ik nooit al mijn gemaakte e-mail accounts. En ik heb het nu over een gekoppelde account aan Movie Minutes van 3 - 4 jaar geleden.

Net even 2 van 3 nieuwe codes ingevoerd. Ik sta nu op 300 punten. Ik wil rond de 800 - 1200 punten hebben voor ik wat aankopen ga doen (grootendeels Disney Blu-ray).

Tot zover ik het snap, kan je alleen dingen bestellen die in de Movie Minutes - Shop - movieminutes.com verkrijgbaar zijn? Dus buiten de shop, kan je geen andere titels bestellen?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Minotaures schreef:

Tot zover ik het snap, kan je alleen dingen bestellen die in de Movie Minutes - Shop - movieminutes.com verkrijgbaar zijn? Dus buiten de shop, kan je geen andere titels bestellen?

Enkel uit de shop kan je bestellen, ja.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Wel jammer, want mijn keuze is nu erg beperkt. Ik denk dat ik aan 1200 punten genoeg heb. Nog 900 punten te gaan.

Wie weet worden er meer film bijgevoegd. Dat zou wel goed zijn.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik heb toch mijn account van 2004 zo terug gekregen met nieuw emailadres maar mijn gewone adres gegevens en ze vonden die terug op een account dat al lang niet gebruikt was en hebben toen email adres gestuurd waar het opstond

ik heb al zo 4000punten omdat ze eens een fout maakten bij het updaten van hun site. ge kon in een keer u oude codes terug invullen en heb ik dus direct toen gedaan .

ik heb er al wel veel besteld en ook samen met mensen om post kosten te drukken

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ik sta nu op 570. Het lijkt me handiger om per keer 2 titels te bestellen voor 3,75.

Nu alleen kijken welke films ik ga bestellen. Er staan helaas niet veel titels die ik wens. Enige titels die ik interessant vind zijn:

* Blu-ray

- Ratatouille

- Monsters Inc.

- Prince of Persia: The Sands of Time

- De Pirates of the Caribbean films

900 punten totaal

* DVD (het liefst niet, maar als er niets anders is)

- Crimson Tide

- The Recruit

180 punten totaal

Als ik dus 1080 punten heb, ben ik blij. Ik hoop wel dat ze nog meer films toevoegen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Movie Minutes veiling: Movie Minutes - Shop - movieminutes.com

3 Blu-ray's.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Zonet mijn 1ste bestelling afgerond. Nu maar afwachten wanneer ik ze krijg, want ik kreeg geen levertijd te zien.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb wel eens gehad dat het binnen een paar dagen (3 ofzo) was, maar ik heb er ook wel eens 2 weken op moeten wachten. Geen idee waar dat aan ligt verder, maar het komt altijd wel netjes aan.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Pff, ik heb 180 punten fso maar er is echt niks wat ik hiervan zou willen hebben. Kan ik die punten op een makkelijke manier weggeven?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ik zou gewoon lekker wachten, zo nu en dan voegen ze toch nieuwe films. Misschien zit er dan iets bij wat je leuk lijkt.

melvddonk schreef:

Ik heb wel eens gehad dat het binnen een paar dagen (3 ofzo) was, maar ik heb er ook wel eens 2 weken op moeten wachten. Geen idee waar dat aan ligt verder, maar het komt altijd wel netjes aan.

Ben benieuwd.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wacht al een half jaar op iets leuks Verwacht het niet meer eigenlijk.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Anders kan je nog een serie of 2 DVD's nemen en die misschien ruilen, dat zou mijn 2de optie zijn geweest. En anders is het me een raadsel.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Na 10 dagen eindelijk mijn bestelling binnen. De Blu-ray's zijn gewoon gesealed en de doosjes bevatten geen beschadiging. Echt top.

Ik ga binnenkort weer 2 films bestellen. Top site, die Movie Minutes. Ben er tevreden mee (mede dankzij de prijs).

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Mijn 2de bestelling net afgerond. Hopen dat het wel wat eerder aankomt dan 10 dagen.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Een tip voor de mensen die genoeg punten hebben: het is misschien erg handig om even de shop van de website een paar keer per dag te controleren.

Sinds een aantal dagen geleden heb ik gemerkt dat ze nieuwe titels (tot maximaal 2) zeer beperkt in de shop toevoegen. Bijv. een Blu-ray van The Rock van 2 dagen geleden of Confessions of a Shopaholic (DVD en Blu-ray) van gisteren. Beschikbaarheid van de titels wordt aangegeven en zodra dit 0 bereikt halen ze het ook weer weg.

Wie weet zit er morgen een titel bij die je zoekt.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Movie Minutes gewoon volgen op Facebook of iets dergelijks, staat al het nieuws op

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ik heb geen gezichtboek. Mijn enige optie is de site zo nu en dan checken.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Nu sta ik weer op volle sterkte na een bestelling. Heb 460 punten, maar ik denk dat ik ze ga houden. Want met elke dag beperkte toevoegingen van films, houden me wel nieuwsgierig. Wie weet voegen ze een film dat ik graag wil.

Zojuist te laat met het controleren van beperkte toevoeging: The Recruit en Reign of Fire op BRD voor 200 punten... Helaas stond het al op '0' toen ik inlogde. Volgende keer beter.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

2de bestelling binnen, ook weer netjes verzorgd.

Inmiddels bestelling 3 afgerond. En dan is het maar even sparen voor wat er af en toe binnenkomt.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

via facebook leiten ze weten dat heel vorige week altijd een nieuwe filmin de shop kwam zo was het dinsdag dirty money 1 2 voor 350 punten en reign of fire enrecruit voor 200 punten vrijdag. vie gezichthoek geven ze ook codes weg.

@ minotaures erstaan hier codes op site die ge wel kunt gebruiken die met M en E. kunt ge u punten aantal verhogen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.