• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.249 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.756 gebruikers
  • 9.423.188 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft

zoeken in:

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Haha, ik had ook zoiets. Alleen zei mijn vriendin "Ahh doe maar niet. Het past toch niet meer in de kast". Ben al weer een paar keer langs de winkel gekomen sindsdien, maar ik weet me nog in te houden. Zul je net zien dat als ik de knoop het doorgehakt om ze wel te kopen, dat ze dan uitverkocht zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Fiddler on the Roof.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

- Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring

- Ikiru

- Oasis

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

The Sopranos Seizoen 2

Obiwannes

• 758 berichten
  • 898 stemmen

Kikujiro besteld op die site van filmfreaks

... vandaag in de fnac lagen ze bijna allemaal net hetzelfde. (Prijs +/- hetzelfde in Fnac een halve euro minder)

En dan verderop ergens een uitverkoop bordje van een posterverkoop boven een eetcaféetje :s vreemd maar waar .

Paar mooie koopjes gedaan.

Een prachtige matrix en zatoichi poster.

Mss hoort het hier niet echt thuis, maar was zo blij met men koopjes 3,2 euro het stuk en het zijn echt grote posters 68*98 geloof ik. En dan nog 20 kaartjes gekocht aan 5 voor 1 euro (zaten zelfs van Xich Lo enzo tussen).

Mss oninteressant, maar ik hang men kot hier helemaal vol dus ik hou wel van die prullen.

Menghini

• 1306 berichten
  • 941 stemmen

Ikiru... Impuls-aankoopje...

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

Gerry

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Naomi Watts schreef:

Scarface S.E.

Gelukkig heb ik deze versie al in het begin gekocht, zat toen nog een extra luxe keep case omheen. Tegenwoordig niet meer, wel jammer. Hetzelfde verhaal met once upon a time in America.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De keepcase zat er gewoon nog om alleen haal ik ze er altijd af

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Je gooit ze toch niet weg he, dat zou zonde zijn

Waar heb je de S.E dan gehaald, gewoon frs, lijkt me stug aangezien ik deze daar alleen nog maar tref in normale keep cases.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2348 stemmen

Interview with the Vampire

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

postmen

Hannibal

• 9385 berichten
  • 3316 stemmen

speedy23 schreef:

En nu wordt ik hier dagelijks aan herinnerd...

Vandaag bij Kruitvat gekocht The Big Lebowski

Verder vandaag gekocht:

Seabiscuit, Southern Cross (zo te zien nog niet op MM) en Girl with a Pearl Earring

Ongelofelijk maar waar: De prijzen waren resp. € 7,99 / € 4,95 / € 2,95 en € 3,95 !!!!!!!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Je gooit ze toch niet weg he, dat zou zonde zijn

Waar heb je de S.E dan gehaald, gewoon frs, lijkt me stug aangezien ik deze daar alleen nog maar tref in normale keep cases.

Ik haal alles bij van Leest. FRS heb ik afgezworen nog DVD's te gaan halen Ik bewaar ze zeker weten.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal schreef:

Southern Cross (zo te zien nog niet op MM)

TV-Serie volgens IMDB.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Naomi Watts schreef:

FRS heb ik afgezworen nog DVD's te gaan halen

Wat is er eigenlijk gebeurd? Niet dat ik nieuwsgierig ben, maar ik weet graag alles...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik weet niet meer precies waarom ik daar niks meer haal maar de voornaamste reden was voornamelijk hun service en vind ik dvdshoppen bij van Leest veel aangenamer

Bad_Religion

• 624 berichten
  • 628 stemmen

Liep vandaag weer langs Ro-Disc dus ben ik maar weer naar binnen gegaan.

Gemini

Asako in Ruby Shoes

Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring

En bij de FRS:

Phone

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

The Whole Ten Yards

The X - Files season 2

Jorick

• 8776 berichten
  • 2348 stemmen

The Fabulous Baker Boys.

Hannibal

• 9385 berichten
  • 3316 stemmen

The Piano Player

Frida

Sweet Sixteen

starbright boy (moderator films)

• 22536 berichten
  • 5187 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik weet niet meer precies waarom ik daar niks meer haal maar de voornaamste reden was voornamelijk hun service en vind ik dvdshoppen bij van Leest veel aangenamer

Dat maakt voor Meneer Breukhoven niks uit. Hij verdient toch wel aan je. Van Leest en FRS zijn van hetzelfde bedrijf.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En voor mij ook niet.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Fame btw ook.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Weer wat Johansson DVD's aangeschaft, geen toppers maarja.

Horse whisperer

8 legged freaks

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1073 stemmen

Ik was net bij de cinematheek wat aan het rondsnuffelen bij de koop DVD's, en daar kwam ik een boxje met films van Hitchcock tegen.

* Murder! (1930)

* The Skin Game (1931)

* Number 17 (1932)

* The Man Who Knew Too Much (1934)

* The 39 Steps (1935)

* Sabotage (1936)

* Secret Agent (1936)

* The Lady Vanishes (1938)

* Jamaica Inn (1939)

Voor de belachelijke prijs van €13,50- Tja, dan wordt je behoorlijk sceptisch maar ik kon hem toch niet laten staan. Net even op internet gezocht en ik kom de volgende reactie tegen op DVD.nl:

Tsja, hangt van je tolerantiedrempel af denk ik. 1,5 euro per film is natuurlijk bitter weinig, maar de kwaliteit moet je helaas in dezelfde termen omschrijven.

Ik heb een hele tijd geleden "The man who knew too much" gekocht o.w.v.d. extreem lage prijs. Voor die prijs kon je immers toch niet sukkelen, toch? Wel dus Smile .

Ik verwachtte eigenlijk iets in de buurt van videokwaliteit, maar dat is nog veel te veel eer. Verwacht eerder iets dat in de buurt ligt van een live stream die geoptimaliseerd is voor 56k modems. Je krijgt een heel onscherp, wazig beeld waarbij je geregeld zo een blokkerig, pixelachtig beeld krijgt.

Ik beschouw mezelf nu niet direct als een dvdpurist die kost wat kost dé beste transfer wil hebben, en ik kan wel wat hebben op vlak van slechte transfers (het draait tenslotte om de film). Maar "dit" geeft toch wel een nieuwe dimensie aan het begrip Bagger !

Hééééél ver weg van blijven dus.

Maar misschien toch leuk om eens kennis te maken met die oude hitchcocks. "Hitchcock Platinum Collection" heet het overigens.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Laat ze zeggen wat ze willen, maar aan die prijs zou ik ze ook niet laten liggen.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

- Ghost World

- Woman In The Dunes

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Da Jando, ik heb ook zo'n heel goedkope DVD met daarop vier (erg slechte qua beeld) films. Maar voor dat geld kon ik ze niet laten staan.

En de verhalen zijn bijna altijd goed bij hem.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1073 stemmen

Ik heb net heel even een stukje opgezet, de kwaliteit is niet je van het, maar het is echt goed te doen. Het heeft wel z'n charme Ben blij dat ik al die films kan zien voor dat geld. Ik zal straks eens even een vergelijking maken, heb The Lady Vanishes namelijk al op DVD.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.