- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
Roger Thornhill
-
- 6201 berichten
- 2549 stemmen
http://i.ytimg.com/vi/EkPH4c4Fohc/hqdefault.jpg
...althans, daarmee stond ik in mijn hand, toch maar even via mijn mobiel MovieMeter gecheckt -- dank je wel Brix, dat je me deze aankoop bespaard hebt...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51zclXE4iwL.jpghttps://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/63/5b/3a/635b3aa239aeee9871198ca6ac914acf.jpg (loopt helaas slechts tot 1978, en mist dus The Osterman weekend èn de gerestaureerde versie van The wild bunch)
...voor €1 per stuk, dat krijg je met die Meimarkten...
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
14 DVD's (tweedehands) voor twee tientjes, kon het niet laten 
The Spirit of the Beehive (1973)
The Virgin Suicides (1999)
The Perfect Storm (2000)
What Lies Beneath (2000)
The Others (2001)
Monster (2003)
The Day After Tomorrow (2004)
Maria Full of Grace (2004)
Crash (2004)
Premonition (2007)
In the Valley of Ellah (2007)
Die Fälscher (2007)
Grace Is Gone (2007)
The Descendants (2011)
Brix
-
- 19767 berichten
- 5197 stemmen
Ik zeg altijd: smaken verschillen.
Maar in dit geval denk ik dat je beslissing juist is geweest (al zeg ik het zelf
)
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Dead snow 2 heb ik ook, alleen nog niet gezien.
Dat ga ik (zeer) binnenkort doen.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8577 stemmen
Voor het eerst in jaren bij Silver Screen op de Haarlemmerdijk geweest, en deze meegenomen:
http://2.bp.blogspot.com/-6h62eU1uOTk/TiTXXMzz6FI/AAAAAAAAI2s/KJRtKRbYKgU/s1600/deepend.jpg
de grunt
-
- 4338 berichten
- 1576 stemmen
Geweldige film. Bol heeft 'm ook met Nederlandse ondertiteling.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Op blu-ray
The LEGO Movie
Star Trek Into Darkness
The Raid/The Raid 2
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
@Brix. Mooie aankoop! Inmiddels onderweg:
http://i61.tinypic.com/nnpd6v.jpg
Pre-order: http://i62.tinypic.com/2zdy4wm.jpg
Brix
-
- 19767 berichten
- 5197 stemmen
Inderdaad trebremmit
(Amazon UK)
Het is aanstekelijk hè Dogie 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Malick
-
- 9128 berichten
- 700 stemmen
Gekocht / Geruild / Verjaardag:
de grunt
-
- 4338 berichten
- 1576 stemmen
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8577 stemmen
http://ecx.images-amazon.com/images/I/519BKfhJu1L.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/91HzjyXZqML._SL1500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71xEeBYBMsL._SL1024_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71nV%2BQ02XDL._SL1024_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/618TycD0lfL._SL1112_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Qo9ECPiFL._SL1187_.jpg
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3826 stemmen
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8577 stemmen
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81qMDhsM%2B7L._SL1500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/71E7zKwUzsL._SL1033_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/81f2DQ6nU9L._SL1500_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/61DH%2BQeF%2BsL._SL1043_.jpg
http://ecx.images-amazon.com/images/I/715zwQbf97L._SL1500_.jpg
starbright boy (moderator films)
-
- 22565 berichten
- 5229 stemmen
Een verlaat verjaardagscadeautje uit de categorie "stond al heel lang op verlanglijstje"
http://www.filmfreaks.nl/media/inlays/LisandroAlonsoBoxInlay.jpg
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Iets duurder dan ik normaal gezien voor een DVD betaal, maar kon het niet laten liggen:
606
-
- 23883 berichten
- 12351 stemmen
Voor mijn verjaardag,
geld +
http://cdn.acfrg.com/i/0_0_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/2/261729-emp.jpg
komt nog
http://www.moviepilot.de/files/images/movie/file/11032165/furious-7-teaser-poster_article.jpg
Namens stinnisen












