Genre: Horror / Thriller
Speelduur: 99 minuten
Alternatieve titels: White Noise: The Light / White Noise 2
Oorsprong:
Verenigde Staten / Canada
Geregisseerd door: Patrick Lussier
Met onder meer: Katee Sackhoff, Nathan Fillion en Teryl Rothery
IMDb beoordeling: 5,7 (13.690)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 19 juli 2007
On Demand:
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Pathé Thuis
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot White Noise 2: The Light
"Sometimes they don't come back alone."
In dit vervolg, volgen we een man wiens familie is vermoord en die zelf nipt aan de dood is ontsnapt. Vanaf dat moment kan hij aan mensen zien dat ze snel zullen sterven. Als hij ze vervolgens van dit noodlot wil redden, ontdekt hij de hoge prijs die hij moet betalen als je je bemoeit met de natuurlijke gang tussen leven en dood.
Externe links
Acteurs en actrices
Abe Dale
Sherry Clarke
Henry Caine
Marty Bloom
Julia Caine
Dr. Karros
Danny Dale
Kurt
Scooter Guy
Henry Caine's Son
Video's en trailers
Reviews & comments
mikey
-
- 28295 berichten
- 4903 stemmen
Je bent 16 he? Dan geef ik je niet de tip om er een jointje bij te roken.
ILDIB
-
- 2944 berichten
- 2299 stemmen
Snel wegkijken. Tis allemaal niet verheffend, de effecten zijn goed maar een beetje out of place. Geforceerde spanning zeg maar. Maar al met al best oke, zeker dankzij Fillon en Starbuck..
Guzziking
-
- 72 berichten
- 469 stemmen
Ik had er na wat recensies gelezen te hebben iets meer van verwacht. Aan The Sixth Sense kan dit bv niet tippen, maar das natuurlijk ook bijna een meesterwerk.
Guzziking
-
- 72 berichten
- 469 stemmen
Hmmm...
Ik heb ff het verhaal gelezen van Jacob's Ladder en dat klinkt best wel leuk
Die moet ik dan maar is gaan bekijken
Ken je The Seventh Sign? Weet zeker dat je die goed vindt. Dan ook nog een hele sterke: Rosemary's Baby.
MarkJhoekstra
-
- 9 berichten
- 24 stemmen
Deze film kon mijn aandacht niet echt pakken, terwijl ik het voorstukje op tv toch wel aantrekkelijk vond overkomen.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Je bent 16 he? Dan geef ik je niet de tip om er een jointje bij te roken.
hahaha oke
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ken je The Seventh Sign? Weet zeker dat je die goed vindt. Dan ook nog een hele sterke: Rosemary's Baby.
Mwahh net ff een trailertje gekeken maar lijkt me niet zo boeiend
Ik hou meestal niet van die hele oude films.
behalve The Exorcist, dat is de enige hele oude film die ik wel vet vond.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
7th sign is best boeiend qua verhaal.
Mwahh denk niet dat ik deze film leuk ga vinden.
Ziet er allemaal beetje crap uit.
weet je toevallig nog een andere film?
mikey
-
- 28295 berichten
- 4903 stemmen
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Nee
Maar hier wel!!
Film >> Algemeen >> Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
Ooww chill ,Thx dat wist ik niet eens
Guzziking
-
- 72 berichten
- 469 stemmen
Mwahh denk niet dat ik deze film leuk ga vinden.
Ziet er allemaal beetje crap uit.
weet je toevallig nog een andere film?
Krijg je spijt van, maar is extra leuk als je wat met bijbelse geschiedenis hebt (ala The Exorcist).
Verder heb ik nog voor je The Mothman Prophecies en The Ninth Gate.
Laat je niet teveel afleiden door trailers of dergelijke, zo mis je de mooiste films.
TimZor
-
- 528 berichten
- 407 stemmen
Snel wegkijken. Tis allemaal niet verheffend, de effecten zijn goed maar een beetje out of place. Geforceerde spanning zeg maar. Maar al met al best oke, zeker dankzij Fillon en Starbuck..
Meen je dat :S ??? Ik ergerde me juist mateloos aan Fillion, maar misschien ook wel omdat ik door hem steeds de comedy two guys & a girl... voor me zag. Ik vondt het een slechte film met hele domme dingen, cliche's en fouten. .
nadeel van mij als ik eenmaal begin met een film moet ik hem altijd afzien, en dit keer was het een slijtageslag, terwijl ik deel 1 nog wel aardig vondt.
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Krijg je spijt van, maar is extra leuk als je wat met bijbelse geschiedenis hebt (ala The Exorcist).
Verder heb ik nog voor je The Mothman Prophecies en The Ninth Gate.
Laat je niet teveel afleiden door trailers of dergelijke, zo mis je de mooiste films.
Hmmm...
Dan toch mischien maar is proberen te kijken
En The Mothman Prophecies en The Ninth Gate heb ik allebij al gezien.
Maar bedankt.
ILDIB
-
- 2944 berichten
- 2299 stemmen
Meen je dat :S ??? Ik ergerde me juist mateloos aan Fillion, maar misschien ook wel omdat ik door hem steeds de comedy two guys & a girl... voor me zag. Ik vondt het een slechte film met hele domme dingen, cliche's en fouten. .
nadeel van mij als ik eenmaal begin met een film moet ik hem altijd afzien, en dit keer was het een slijtageslag, terwijl ik deel 1 nog wel aardig vondt.
Deel 1 niet gezien. Fillon is een held sinds firefly en enigzins Castle. Starbuck vanwege BSG. Met andere acteurs zou t wellicht minder zijn geweest, want gelijk heb je, heel erg goed is t niet allemaal...
neysen1985
-
- 207 berichten
- 0 stemmen
Weet deel 1 absoluut niet te overtreffen.
Had eigenlijk best wel veel zin in een vervolg op een van mijn favoriete thrillers/horrors uit, maar dit vond ik niks.
Heb gehoord dat veel mensen dezen griezeliger vinden dan deel 1, maar ben ik het niet mee eens.
Ik vond het maar een matig vervolg.
FilmProduction
-
- 59 berichten
- 78 stemmen
Ja Final Destination en die I see dead people film
Je bedoelt 'the sixth sense'.
FilmProduction
-
- 59 berichten
- 78 stemmen
Erg goeie film.
Film is van het begin tot eind erg goed.
Hij is zeker wel spannend en een paar goeie schrikmomenten.
Het acteren was best goed met name Nathan Fillion.
Ik hou wel van dit soort films.
Nou nog deel 1 een keer bekijken. ik hoop dat die ook zo goed is.
Een dikke 3.5*
( weet iemand nog meer van dit soort films? ik vind dit soort films altijd wel erg leuk)
The Ring, The Grudge, The Woman in Black, The Exorcist en Dead Silence zijn ook aanraders
als je van dit genre houd
FilmProduction
-
- 59 berichten
- 78 stemmen
Oh ja, Dead End (2003) en An American Haunting zou ik dan ook zeker kijken, hoewel ik An American Haunting persoonlijk een beetje saai vond
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
The Ring, The Grudge, The Woman in Black, The Exorcist en Dead Silence zijn ook aanraders
als je van dit genre houd
Haha allemaal gezien maar bedankt.:)
Idd ik vond American Haunting ook behoorlijk saai.
Picker
-
- 367 berichten
- 2647 stemmen
Geen onaardige film. Af en toe een korrel zout erbij, maar verder naar mijn mening goed te kijken. Ik rond af naar 3 sterren.
john mcclane 2
-
- 3182 berichten
- 6341 stemmen
rare score hiero!
vond deel een na een goed begin,totaal een faal.
dit deel heeft op de titel na,niks te maken met deel een.
en verraste me zeer.
leuk gegeven.dat mooi word uitgewerkt.
goed.
Phantasm
-
- 6669 berichten
- 6596 stemmen
Je moet er maar in geloven, ik vind dit allemaal veel te onwerkelijk, maar goed, er zijn mensen die geloven in zoiets.
frans123
-
- 3838 berichten
- 995 stemmen
Met het thema heb ik al niks , maar vooruit "'een wegkijker " . Fillion vind ik een veel betere en prettiger acteur dan die enge Keaton van deel 1...dus geef ik het een kans...
Wat mij altijd verbaast met dit soort films, het bovennatuurlijke etc. dat ze van een best aardig gegeven niks beter weten te maken dan ordinaire actie en horror. Na een dik half uur uitgepoept bij de scene dat die blonde vrouw werd aangevallen door een gek in een garage. Superman komt haar natuurlijk redden....Tja.
En ik geef lekker een waardering...NUL.
FlorisV
-
- 1689 berichten
- 700 stemmen
Who saves must kill
Fillion heeft een bijna-dood ervaring en kan zien wie er binnenkort sterft, maar wordt langzaam gek. Er worden losjes nog wat bijbelse verwijzingen bijgehaald.
Op zich een onderhoudend tussendoortje met efficiente speelduur waarbij de prima casting van Fillion en Sackhoff helpt, hoewel die stomme kleurtjes in Sackhoff's haar me wel stoorden.
En ofschoon het zeker niet ontbreekt aan de nodige "I see dead people" momenten en redelijke effecten (als ook een vrij goed gefilmd ongeluk met een piano) ontbeert de film consequent sfeer en spanning.
Blijft over dat beetje mysterie en de vraag hoe het moet aflopen. Maar net als bij het eerste deel biedt het ook een einde dat niet geheel bevredigt.
Aardige soundtrack nog bij de aftiteling met een mengelmoes van veel muziekstijlen.
Pre- en sequels
White Noise
2005
478 reacties
Het laatste nieuws
Welke films worden vanavond uitgezonden op televisie?
Sterfdag Natasha Richardson (1963): Haar tien best beoordeelde films
Avontuurlijke thriller 'The Grey' met Liam Neeson dinsdagavond te zien op televisie
Netflix-drama 'Pieces of a Woman' wordt geprezen op MovieMeter: 'Werkelijk van ongekende klasse'
Bekijk ook
Vampire Hunter D: Bloodlust
Animatie / Horror, 2000
70 reacties
11:14
Drama / Thriller, 2003
286 reacties
Untraceable
Thriller / Misdaad, 2008
336 reacties
The Invisible
Drama / Fantasy, 2007
147 reacties
The Serpent and the Rainbow
Horror / Fantasy, 1988
46 reacties
Vacancy
Thriller, 2007
431 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.