• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.594 acteurs
  • 199.105 gebruikers
  • 9.378.017 stemmen

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

zoeken in:

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3230 stemmen

Dan is de keuze zo gemaakt ja haha! Geniet ervan, je bent er vroeg bij.

trebremmit

• 3014 berichten
  • 1465 stemmen

Waar heb je die gekocht Brix?

Die wil ik ook wel, mits met goede beeldkwaliteit.

Brix

• 19683 berichten
  • 5119 stemmen

trebremmit

Van een Australische Ebay aanbieder.

Hoe de beeldkwaliteit is zal nog moeten blijken.

Ik laat het je wel weten wanneer de DVD binnen is.

In ieder geval is het al een professionelere release dan die ik al had.

Deze was goed betaalbaar, in tegenstelling tot de US releases die ik op Ebay en Amazon zag (tussen de € 45,- en € 90,- ! ) En daarnaast nog hoge verzendkosten en invoerrechten )

De twee exemplaren die op Amazon.com staan voor $ 200,- en $ 740,- zal ik maar niet serieus nemen.

Brix

• 19683 berichten
  • 5119 stemmen

Contrast moet er zijn

https://imgbb.com/

https://imgbb.com/

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Arrow Video Halloween Sale !!!

Store

Quentin

• 10202 berichten
  • 8556 stemmen

de grunt schreef:

Arrow Video Halloween Sale !!!

Store

Tempting, maar ben komende week in Londen en daar is de 5 voor £30 aktie van Arrow bij HMV en Fopp. Denk dat ik daar op wacht.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Kun je het e.e.a. voor me meebrengen?

movie acteurs

• 3086 berichten
  • 3244 stemmen

Quentin schreef:

Hoe is de transfer? Las dat er met die Police Story box van Eureka vanalles mis is.

Excuus voor m'n late reactie. De Blu Ray zelf heb ik nog niet bekeken. Deze recensie is positief over de uitgave van Eureka.

City Hunter Blu-ray Review | AVForums

Roger Thornhill

• 6023 berichten
  • 2451 stemmen

Brix, die onderste film heeft jaaaaaaaaarenlang in mijn toptienallertijden gebivakkeerd... over mijn vrienden en ik...

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Pas recentelijk ontdekt dat deze eigenlijk nog ontbrak in de collectie, ineens maar opgevuld:

Iron Man 3 (2013)

Sien Eggers ben ik wat beu gezien, maar Evelien Bosmans en Charlotte Vandermeersch.. Daar wil je wel eens 8 afleveringen naar kijken:

Red Sonja - TvMeter.nl

Roger Thornhill

• 6023 berichten
  • 2451 stemmen

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/1/6/8/1002004012288615.jpg

Een "double play", dus een Blu-ray èn een DVD, met naar het schijnt op elk daarvan extra's die niet op de andere schijf staan.

Bob Gray

• 1222 berichten
  • 2048 stemmen

Heb de laatste jaren weinig dvd's / blu-ray's gekocht dus ben niet meer echt op de hoogte van de beste websites om te bestellen.

Bestelde voorheen altijd op amazon.de (vaak Duitse hoezen) of wow-hd, maar zie dat de prijzen erg verschillen.

Is er een goede algemen website of is het gewoon meerdere sites afspeuren?

En vroeger had je met dvd's altijd regio's waar je rekening mee moest houden, is dat met blu-ray nog steeds zo?

I know, Google is my friend maar ik vind navragen bij deskundigen toch makkelijker

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Bob Gray schreef:

Bestelde voorheen altijd op amazon.de (vaak Duitse hoezen) of wow-hd, maar zie dat de prijzen erg verschillen. Is er een goede algemen website of is het gewoon meerdere sites afspeuren?

Amazon.de is nog steeds de beste qua aanbod/prijs. Alleen oppassen met niet-Engelstalige titels, omdat je meestal alleen Duitse subs hebt. Amazon.co.uk heeft tegenwoordig ook een fijne 5-voor-30 op blu-rays. Zavvi was tot vorig jaar fijn, nu is het niks meer.

En vroeger had je met dvd's altijd regio's waar je rekening mee moest houden, is dat met blu-ray nog steeds zo?

Binnen Europa niet en Australië (JB Hifi is fijn) heeft ook dezelfde code. Alleen oppassen met titels uit Amerika.

Roger Thornhill

• 6023 berichten
  • 2451 stemmen

Nou, ik vind zelf Zavvi nog steeds de moeite waard, ze hebben vaak verrassend lage prijzen voor niet altijd even gangbare titels. Wel rekening houden met €1,95 per bestelling, en het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of je boven een bepaald bedrag invoerrechten moet gaan betalen.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3230 stemmen

Zavvi vind ik persoonlijk ook nog steeds een fijne shop ja! Leuke klassiekers gekocht op blu-ray voor een mooie prijs.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb er in 2018 in ieder geval nog niets besteld, terwijl ik toch zeker wekelijks kijk of er iets bij zit. Te duur geworden, nooit meer leuke acties.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.