- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Filmcollectie leden MovieMeter
Filmcollectie leden MovieMeter
gotti
-
- 14029 berichten
- 5643 stemmen
wat zie je niet?
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Alle dvd's die ik heb staan op mn website, als je zin hebt kan je kijken op: http://gerwin.dvdfreak.nl
jester
-
- 748 berichten
- 1140 stemmen
gotti
-
- 14029 berichten
- 5643 stemmen
Als het goed is doet ie het nou wel
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
1: GODFATHER DVD COLLECTION
2: Fight Club
3: Seven
4: Boondock Saints
5: American History X
6: Stuart Little
7: The Untouchables
8: Alien
9: Lola Rennt
10: Rounders
11: Harry Potter
12: The Hole
13: reservior dogs
Uit singapore dus niet het beste kwaliteit maar het zijn wel DVD's
1:Insomnia
2:Bourne Identity
3:Bad Company
4:Ocean's Eleven
5:Spiderman
6:Minority Report
7:Lilo and Stitch
Ibrahim
-
- 173 berichten
- 1600 stemmen
Hieronder mijn dvd collectie.
1- Night of the hunter.
2- Run silent run deep.
3- Alamo.
4- North by northwest.
5- Strangers on a train.
6- Psycho 1960.
7- Vertigo.
8- The Cowboys.
9- The Searchers.
10- Deliverance.
11- The Wizard of oz.
12- Stalag 17.
13- Born yesterday.
14- Birdman of Alcatraz.
15- The Way we were.
16- Enther the dragon.
17- Big boss.
18- Fist of fury.
19- Once upon a time in China 1.
20- Iron monkey.
21- Love and bullets.
22- Cannonball.
23- A Gunfight.
24- Defiant ones.
25- The killing.
26- The longest day.
27- To kill a mockingbird.
28- Anatomy of a murder.
29- Arsenic and old lace.
30- It happened one night.
31- Mr. Smith goes to Washington.
32- The Guns of Navarone.
33- The Great escape.
34- The Big country.
35- The Bridg on the river Kwai.
36- The Getaway '1972.
37- The Thomas crown affair '1968.
38- Bullit.
39- Gigi.
40- The Caine mutiny.
41- Key largo.
42- The Big sleep.
43- Frequency.
44- My Fair lady.
45- Five easy pieces.
46- Wild one.
47- High planes drifter.
48- The Good, bad and the ugly.
49- For A few dollars more.
50- Some like it hot.
51- Hange'm high.
52- China syndroom.
53- Rebel without a cause.
54- Spartacus.
55- Blazing saddless.
56- Young frankenstein.
57- Taxi Driver.
58- Raging bull.
59- Midnight cowboy.
60- The Boys from Brazil.
61- Seven brides for seven brothers.
62- 12 Angry men '1957.
63- The Sting.
64- And justice for all.
65- Guys and dolls.
66- Bell, book and candle.
67- Sweet smell of succes.
68- Paths of glory.
69- Shaft '1971.
70- Donnie Brasco.
71- Arabian nights.
72- Lady from shanghai.
73- Invisible man.
74- Twelve o'clock high.
75- You can't take it with you.
76- His girl friday.
77- In a lonely place.
78- Sand pebbles.
79- A place in the sun.
80- The Apartment.
81- Mummy '32.
82- Wolf man.
neo
-
- 15405 berichten
- 9542 stemmen
dvd profiler vind ik maar niks dus ik zet mijn dvd collectie maar ff hier onder:
1. The Godfather Trilogie
2.The Matrix (regio 1 en tevens ook de dvd van regio 2)
3.The Matrix Revisited
4.The Deer Hunter (jammer genoeg heb ik em)
5.Lost Highway
6.Escape From New York
7.Reservoir Dogs
8.Starship Troopers
9.Lotr
10.Requiem For A Dream
11.Saving Private Ryan
12.The Cotton Club
13.Heat
14.Batman Returns
15.Frantic
16.North By Northwest
17.Snatch
18.Lock, Stock And Two Smoking Barrels
19.Vendetta
20.Fight Club
21.Blade Runner
22.Tomb raider
23.Dr. Strangelove
24.Mean Streets
25.American Psycho
26.Donnie Brasco
27.American History X (jammer genoeg)
28.Rules Of Engament
29.Unbreakable
30.Blood Simple
blabla
-
- 2070 berichten
- 5130 stemmen
Wat is dat toch dat veel mensen iets hebben tegen dit programma ?
Het werkt zo simpel vind ik, dat je het een aap kunt leren.;-)
Zie dit aub niet als kritiek, ik ben gewoon nieuwsgierig waarom mensen dit ding niets vinden.
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het programma nog eens geprobeert en ik moet zeggen dat het niet zo meoilijk is als dat het lijkt. Je moet alleen weten hoe het werkt en het vervelende is is dat er niet echt iets van een handleiding is ofzo.
Ik heb in ieder geval even de tijd genomen om het programma te begrijpen en nu valt het allemaal wel mee.
EmDee
-
- 7193 berichten
- 1417 stemmen
neo
-
- 15405 berichten
- 9542 stemmen
ik wist toen nog niet dat het zo'n slechte dvd was.
jester
-
- 748 berichten
- 1140 stemmen
Je moet het inderdaad allemaal proefondervindelijk uitvinden. Zo merkte ik vandaag dat wanneer je de lijst hebt bijgewerkt, je ook je profiel (als in de link hierboven) moet updaten. Dat gaat dus niet automatisch.
Edit: ik zie dus net dat Petey iets dergelijks wel gezegd heeft, ik had het alleen niet zo begrepen .
LZA
-
- 474 berichten
- 1546 stemmen
Drie weken geleden eindelijk een dvdrom drive aangeschaft. Resultaat:
1 Sleepers
2 Donnie Brasco
3 Bella Mafia
4 Fight Club
5 A Bronx Tale
6 Menace II Society
7 Clerks
gotti
-
- 14029 berichten
- 5643 stemmen
Sinds mijn vorige reactie hier is mijn dvd collectie aardig groter geworden. (Voor een scholier met een laag budget )
1. Fucking Åmål (1cd)
2. Gangster No. 1 (1cd, Engelse import)
3. The Idiots (1cd)
4. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2cd's)
5. The Matrix (1cd)
6. Ocean's Eleven (1cd)
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
(Even een update van dit lijstje)
1. The Sixth Sense
2. The Sixth Sense (deluxe edition)
3. Unbreakable
4. Signs
5. Lord of the Rings FOTR (special extended edition)
6. Artificial Intelligence (limited edition)
7. Fight Club
8. The Silence of the Lambs (special edition)
9. Amelie
10. Seven
11. Memento
12. Leaving Las Vegas
13. American History X
14. The Fifth Element
15. The Deer Hunter
16. Reservoir Dogs
17. Pulp Fiction
18. 12 Monkeys
19. Aliens
20. Terminator 2
21. LA Confidential (special edition)
22. Magnum Force
23. The Shining
24. Full Metal Jacket
25. Pay it Forward
26. Falling Down
27. Taxi Driver
28. The World is nog Enough
29. The Killing Fields
30. Donnie Brasco
31. Videodrome
32. Cube
33. Menace 2 Society
34. Angel Heart
35. Don Juan Demarco
36. Cliffhanger
37. The Insider
38. Stir of Echoes
39. The Fast and the Furious
40. The Big Lebowski
41. Kickboxer
42. Ringu
43. Sometimes They come back for more
44. Nighthawks
45. Crying Freeman
46. Once Were Warriors
47. Inferno
48. Nightwatch
49. Sniper
50. Rocky
neo
-
- 15405 berichten
- 9542 stemmen
volgens mij besteed jij je geld aan de verkeerde dingen gotti
gotti
-
- 14029 berichten
- 5643 stemmen
Ben eingelijk nog maar pas begonnen met dvd's te kopen en ik denk dat Linda al zeker wel een jaartje bezig is.
(verwijderd)
-
- 114 berichten
- 0 stemmen
Sinds 2 maanden een dvd speler en toch al meer dan 60 dvd's geloof ik, ik heb:
1. All quiet on the western front
2. American history x
3. American pie
4. American psycho
5. Austin powers-international man of mystery
6. Austin powers 2-the spy who shagged me
7. Back to the future
8. Back to the future - part II
9. Back to the future - part III
10. Bad taste
11. Baise moi
12. Blade
13. Braindead
14. Broken arrow
15. Chasing amy
16. Chicken run
17. Clerks
18. Crimson tide
19. Deuce bigalow male gigolo
20. Dogma
21. Donnie brasco
22. Dumb & dumber
23. Escape from sobibor
24. Fallen
25. Halloween
26. Hamburger hill
27. Heat
28. Hellraiser I
29. Ice age
30. Jackie brown
31. Kingpin
32. Leaving las vegas
33. Lock stock & two smoking barrels
34. Lola rennt
35. Lost highway
36. Mallrats
37. Meet the feebles
38. Meet the parents
39. Mimic
40. Natural born killers
41. Night of the living dead
42. Panic room
43. Reservoir dogs
44. Rocky
45. Scary movie
46. Scary movie 2
47. Scream
48. Scream 2
49. Seven
50. Snatch
51. Stir of echoes
52. Taxi
53. Taxi 2
54. Terminator 2 - judgement day
55. The deer hunter
56. The game
57. The hole
58. The killing fields
59. The lord of the rings: FotR (4 dvd)
60. The ninth gate
61. The others
62. The people under the stairs
63. The terminator
64. Things to do in denver when you're dead
65. Total recall
66. Traffic
67. U-571
Netjes toch he?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3630 stemmen
Heel netjes maar waarom "he" je bent toch Nederlander?
En de beste film staat er niet tussen, en scary movie 1 en 2 dat kan natuurlijk niet he
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Duh...dit begint een beetje overbodige sitevulling te worden vind ik.....
Hierna komen vast de VHS-collecties en wie weet wat allemaal nog meer.....
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3151 stemmen
De beste film? Scary Movie 1 mag wel zeker, 2 eik nie maja. TEOTWAWKI
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ben eingelijk nog maar pas begonnen met dvd's te kopen en ik denk dat Linda al zeker wel een jaartje bezig is.
Ja ongeveer een jaar geleden begonnen ja maar ik begin nu pas echt veel te kopen. Ik geef denk ik gemiddeld 50 euro per maand aan dvdtjes uit dus aan sparen kom ik niet echt meer toe.
EmDee
-
- 7193 berichten
- 1417 stemmen
Nou Linda, dan hebben we er wel een paar dubbel.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Band of Brothers (6DVD)
Batman
Batman Returns
Blackhawk Down
Blade Runner
Bronx Tale, A
Bullitt
Chasing Amy
Clerks
Das Boot
Deer Hunter, The
Donnie Brasco
Falling Down
Getaway, The (1974)
Halloween
Lola Rennt
Lord of the Rings: Fellowship (collector's box)
Right Stuff, The
Saving Private Ryan
Taxi
When Trumpets Fade
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Zo das een mooie grote collectie petey!
ben ik jaloers op