menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / horror-slasher genre van de jaren '70-80

zoeken in:
hey,

Ik zou graag willen weten of de bekende klassiekers van de jaren 70 en 80 ( : "halloween" "a nightmare on elm street" "the texas chainsaw massacre" ) nog te verkrijgen zijn in gewone dvd winkels.
Van "friday the 13th" heb ik alle delen al gekocht van een vriend buiten "jason x" en "freddy vs jason". Ik heb in alle winkels in mijn buurt al gekeken maar tot nu toe alleen jason films tegen gekomen en daar ben ik natuurlijk niks mee.

Alvast bedankt

Wanneer je bij een film belandt op Moviemeter dan krijg je ergens de optie: vergelijk de prijzen van deze dvd. Verder heb ik weinig kennis van Belgische winkels.

Andere persoonlijke klassiekers:
Psycho, Peeping Tom, A Bay of Blood, Black Christmas, Silent Night, Bloody Night, When a Stranger Calls, The Hills Have Eyes, The Stepfarther en natuurlijk de Giallo: Films van mensen als Lucio Fulci en Dario Argento bijvoorbeeld.

Of een anders nasty?

mikey schreef:
Wanneer je bij een film belandt op Moviemeter dan krijg je ergens de optie: vergelijk de prijzen van deze dvd. Verder heb ik weinig kennis van Belgische winkels.

Andere persoonlijke klassiekers:
Psycho, Peeping Tom, A Bay of Blood, Black Christmas, Silent Night, Bloody Night, When a Stranger Calls, The Hills Have Eyes, The Stepfarther en natuurlijk de Giallo: Films van mensen als Lucio Fulci en Dario Argento bijvoorbeeld.

Of een anders nasty?

Ok bedankt
de enige films die ik ken van je lijst zijn : Black Christmas , The Hills Have Eyes , Psycho. Maar ik zal de andere ook eventjes opzoeken

Gast
geplaatst: vandaag om 04:49 uur

geplaatst: vandaag om 04:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.