menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Gezocht: Tombstone

zoeken in:
Ben op zoek naar de dvd Tombstone met Kurt Russel Val Kilmer en Sam Elliot.
Heb deze film al een aantal keren op TV gezien maar wil 'm heel graag aan m'n eigen collectie toevoegen.
Bij de bekende online adressen worden na de zoekterm Tombstone alleen maar de WWF dvd's getoond.
Deze film zou toch eigenlijk al voor een eurootje of 8 in de bakken bij FRS of van Leest moeten liggen niet dan?

Pastichio Rocker
Goeie film is dat. Ben 'm ook wel eens goedkoop tegengekomen, maar wellicht dat ie out of print is? Probeer het eens bij de Fame.

Zoek ook deze film:)

Ik ben hier ook ruim een jaar naar op zoek geweest.
Tot ik hem vorige week tegenkwam in (een 2e hands) winkel in Breda. Voor het geweldig bedrag van 2 hele euro's.

Toen hij nog in de winkel te koop was kostte die volgens mij 5 euro's.

IcU
Clubber Lang schreef:

Tot ik hem vorige week tegenkwam in (een 2e hands) winkel in Breda. Voor het geweldig bedrag van 2 hele euro's.

Welke winkel was dat dan in Breda?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:22 uur

geplaatst: vandaag om 03:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.