- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Magnolia (2DVD)
Magnolia (2DVD)

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Ik ben op zoek naar de dubbeldisc uitgave van Magnolia. De single-disc versie heb ik, maar van mijn favoriete film mag de special edition niet missen Is er toevallig iemand die weet waar ik de dvd kan krijgen? Of is er iemand die zijn exemplaar kwijt wil?
Ik weet zeker dat ik 'm hier ergens aangeboden zag, maar ik weet niet meer welke user dat was. Misschien weet iemand wel bij welk topic ik moet zijn?

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Misschien was ik die user. Heb ooit de Koreaanse 2-Disc digipack dubbel gehad en misschien toen ook wel aangeboden hier. Inmiddels weg.
Beetje nutteloze post eigenlijk, verder. Wilde geen valse hoop geven .

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Ik helemaal blij toen ik in mijn updates keek... blijkt er zo'n bericht te staan Njah, alle tips zijn voor de rest welkom

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Hier nog zo één. Ik heb 'm, maar die krijg je lekker niet
Hij was wel eerst te koop bij Bol.com, maar nu niet meer. Misschien komt ie nog terug?

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Ik weet nog wel dat ik erg benieuwd was naar Magnolia, een paar jaar terug ofzo. Toen was die prachtige uitvoering nog gewoon te koop, maar heb ik gekozen voor de single-disc Ik hoop dat ie' weer terug komt, dan ben ik de eerste koper.

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Die ja!
Een tip dan. Ik heb mijn versie gekregen doordat iemand hier op MM Magnolia te ruil aanbood, zonder erbij te vermelden wat voor versie het was. Het bleek de 2-disc te zijn ... Dus je zou de topics kunnen afstruinen en het checken. Enjoy

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Jep, daar ben ik nu mee bezig, maar nog zonder succes tot nu toe. Maar... we gaan vrolijk verder. Ik moet 'm gewoon hebben!

starbright boy (moderator films)
-
- 20980 berichten
- 4198 stemmen
Nog een tip dan: Her en der is ook misschien de Nederlandse Paul Thomas Anderson collecetie te vinden. Daarin zit ook de 2-disc van Magnolia (naast Sydney en Boogie Nights). Niet meer leverbaar, maar wellicht nog te vinden. Ik heb 'm op de kop getikt een jaar terug en toen mijn 2-disc weggeruild op MM.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hier een topic waar een R1 Platinum Series uitgave wordt aangeboden voor 8 euro exclusief verzenden. Al wel een oud topic (laatst aangepast op 24 februari), maar misschien heeft hij hem nog. Is niet zo'n fraaie uitgave als de R3, want geen DTS, maar niettemin een 2-Disc.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nog een tip dan: Her en der is ook misschien de Nederlandse Paul Thomas Anderson collecetie te vinden. Daarin zit ook de 2-disc van Magnolia (naast Sydney en Boogie Nights). Niet meer leverbaar, maar wellicht nog te vinden. Ik heb 'm op de kop getikt een jaar terug en toen mijn 2-disc weggeruild op MM.
Ik zag deze box bij de Cultvideotheek in Amsterdam nog te koop staan, mocht je daar in de buurt wonen.

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Amsterdam ligt een behoorlijk eind bij mij vandaan. Ik woon zelf ergens in Friesland, dus voor een dvd is het dan wat te veel van het goede wat reizen betreft. Ik denk dat die box ook niet zo'n goed idee is, want ik heb alle films van Anderson al. Boogie Nights zou ik ook graag een ''mooiere'' uitvoering van hebben, maar die is al helemaal nergens te krijgen volgens mij.
Maar... toch bedankt voor de tips jongens

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Ondanks deze opmerking zonet ben ik toch wel ietwat geïnteresseerd Weet je ook welke uitvoering van Boogie Nights daarin zit? Ik heb nu zo'n lelijke van Universal Collection, dus die mag vervangen worden.

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen
Weet ik niet, maar ik neem aan een met oorspronkelijke hoes.
Ik heb ze allemaal los gekocht en heb geen lelijke hoezen, ik was er dus op tijd bij.

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Ah, oké. In ieder geval bedankt voor de link. Ik zal er even over nadenken. Als daar echt de dubbeldisc van Magnolia inzit wordt het moelijk om hem te laten liggen. Aan de andere kant is het nog wel een redelijk hoge prijs, voor drie films die ik alledrie ook al heb.
ik was er dus op tijd bij.

kappeuter (crew films)
-
- 69400 berichten
- 5535 stemmen
Je zou de titels kunnen aanbieden in een ruiltopic.

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Dat zou kunnen inderdaad, maar ik doe mijn dvd's niet zo snel weg en die van PTA al helemaal niet!

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Ik heb die rotknoop maar even doorgehakt en de box zonet aangeschaft dankzij de link van kapp
Nu heb ik de 2DVD van Magnolia, een mooie hoes van Boogie Nights en Hard Eight met NL-subs. Had eerst de UK uitgave zonder subs. Njah, ik had ze alledrie al, maar nu heb ik toch van alledrie een wat uitgebreidere of mooiere versie.
Bedankt voor de tips, iedereen en vooral kapp voor de link