- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Gezocht: Reconstruction
Gezocht: Reconstruction

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2797 stemmen
Enige film die ik zoek.
Nederlands of Engelse ondertiteling.

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2797 stemmen
Kut verkeerde subforum :/
Kan deze verplaatst worden?

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Heb hem net daar besteld. Geen idee of het kosjer is, maar dat zien we dan wel weer.
DVD heeft anamorphisch beeld en 5.1 surround, dus prima uitgave.

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2797 stemmen
Kun je me op de hoogte houden hoe het afloopt?

s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
ik heb hem vorige week ergens besteld, hierzo; http://www.play.com/DVD/DVD/4-/649646/Reconstruction/Product.html?cur=258
play.com is wel een betrouwbare site. Alhoewel een vorige bestelling wel met kapotte hoes is aangekomen. Maar dat kan natuurlijk ook de schuld zijn van de postbode...

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Beetje jammer van de 2.0 soundtrack wel.

s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Mjah, dat is waar maar ik denk nu niet dat bij zulke film een 5.1 voor een meerwaarde zorgt. Ik vind trouwens bij de beschrijving van uw bestelling nergens terug dat ie 5.1 ondersteund is.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mwoah, deze film heeft een beste soundtrack hoor!
Als je heel goed kijkt op de hoes kun je "Audio 5.1" zien staan.

s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
inderdaad een mooie soundtrack, maar er wordt niet echt met geluid gespeeld zoals bijvoorbeeld bij horrors wel vaak het geval is. Daar zorg ik dan ook altijd voor een 5.1
Ik heb het inderdaad zien staan, beetje vreemd dat het niet uitdrukkelijk vermeld wordt.

Glacius
-
- 4235 berichten
- 2797 stemmen
ik heb hem vorige week ergens besteld, hierzo; http://www.play.com/DVD/DVD/4-/649646/Reconstruction/Product.html?cur=258
play.com is wel een betrouwbare site. Alhoewel een vorige bestelling wel met kapotte hoes is aangekomen. Maar dat kan natuurlijk ook de schuld zijn van de postbode...
Is geen Nederlandse website.. Moet je zeker met Paypal betalen..
Maak het liever via eigen acceptgiro kaart over naar een rekening.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Vandaag al binnen, verpakt in bubbeltjesenvelop. Niets op die site aan te merken dus!

yyaldrin
-
- 30 berichten
- 19 stemmen
Cool, van de week deze plus Millennium Actress ook maar bestellen.

Mads Smikkelsen
-
- 522 berichten
- 2954 stemmen
Hoi,
Wil je hem perse kopen of zien?? Ik heb hem geleend uit de Bieb, mooie oplossing toch?? En niet te duur.
groetjes