• 155.443 films
  • 9.298 series
  • 27.662 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.572 gebruikers
  • 8.762.585 stemmen

Gezocht: Underground

zoeken in:

Wannes84

• 643 berichten
  • 669 stemmen

Weet iemand of deze titel nog te verkrijgen is in R2NL: Underground Podzemlje (A-film, 1995)?

Baggerman

• 10525 berichten
  • 7850 stemmen

Wannes84 schreef:

Weet iemand of deze titel nog te verkrijgen is in R2NL: Underground Podzemlje (A-film, 1995)?

In september lag die nog in de 5 voor 10 euro bakken van de FRS (koopje vond ik!)! Daar zal er ergens vast nog wel één van hun filialen liggen!

BlueJudaskiss

• 11285 berichten
  • 4709 stemmen

Hij zat in een van de Volkskrantboxen, en is ook los te verkrijgen.

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2741 stemmen

Ik heb mijn dvd van Underground gekocht voor 7,50 bij Fame, Amsterdam.

Wannes84

• 643 berichten
  • 669 stemmen

Hmm, kan best, maar heb al op alle mogelijke sites zitten zoeken, in R2NL blijkt ie niet (meer) te verkrijgen.

Baggerman, ook op de site van FRS vind ik hem niet terug, navraag leverde ook niets op.

Btw: iemand nieuws over de R2NL-versies van miniseries als The lost room en Killer wave?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.