menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Gezocht: Network (1976) op DVD (incl. NL ondert.)

zoeken in:
w8jij17
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik de dvd van 'Network' kan vinden? (incl. NL ondertitels)

Ik durf te wedden dat het jullie ook niet zal lukken. Is hij in Nederland eigenlijk wel verkrijgbaar?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://ecx.images-amazon.com/images/I/411KCDBYGCL._SL500_AA240_.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Pastichio Rocker
Nogal wiedes, in 1976 hadden ze nog helemaal geen DVD!

kappeuter (crew)
Wel op import: Play.com

starbright boy (moderator)
De Nederlandse DVD is out-of-print en dus niet meer te bestellen door winkels.

w8jij17
Is hij ooit met Nederlandse ondertiteling verschenen? Beetje vreemd, zo'n klassieker die nauwelijks in NL te krijgen is.

w8jij17
Werkelijk ALLES wordt uitgebracht op dvd, de meest hersendode poep die je maar kunt verzinnen.

En deze tijdloze film, die menig mens in zou laten zien dat de tv een afschuwelijk apparaat is, niet?

4 Oscars?

Zal er wel aan liggen dat het voor de media een subversieve film zou zijn, die hun macht doet afnemen. Indien uitgebracht denk ik dat dit een groot succes zou kunnen worden.

Hij was wel jarenlang verkrijgbaar in Nederland hoor, maar is al een tijdje niet meer te bestellen. Dat komt omdat het een DVD van Universal is. Die zijn in Nederland nogal berucht om het in en uit de handel halen van DVD's omdat ze schijnbaar een maximum aantal titels verkrijgbaar willen houden. Vaak komen titels na verloop van tijd gewoon weer terug. Dat is al vele malen eerder gebeurd met Universal uitgaven. De kans is vrij groot dat je 'm over een paar maanden ineens op iedere straathoek ziet liggen.

Ik heb de titel van het topic even wat duidelijker gemaakt.

kos
Wel jammer, ik zou hem ook graag willen hebben.

Als import is ie gewoon te krijgen trouwens. Alleen zonder nl ondertiteling.

Bart Simpson
Wie kan mij uitleggen hoe dit ondertitels werken? Ik kan ze niet toevoegen aan de film..

w8jij17
Kan ook niet. Je moet het .srt bestandje downloaden. Open een nieuw tekstbestand en schuif het .srt bestandje daar in. Dan kun je die naast het scherm waar je Network in laat spelen met de tekst meescrollen. Niet erg handig, maar je kunt zo wel deze film zien.

Succes!

Ik heb hem op dvd, Engels ondertiteld. Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft.

ik wil m wel, maar het liefst wel met nl subs. zag wel dat hij op bol.com te krijgen is (voor 30 euro :/ ) en dan ook nog es import...

Gast
geplaatst: vandaag om 03:21 uur

geplaatst: vandaag om 03:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.