- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Gezocht: Network (1976) op DVD (incl. NL ondert.)
Gezocht: Network (1976) op DVD (incl. NL ondert.)
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik de dvd van 'Network' kan vinden? (incl. NL ondertitels)
Ik durf te wedden dat het jullie ook niet zal lukken. Is hij in Nederland eigenlijk wel verkrijgbaar?

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Nogal wiedes, in 1976 hadden ze nog helemaal geen DVD!
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
De Nederlandse DVD is out-of-print en dus niet meer te bestellen door winkels.
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Is hij ooit met Nederlandse ondertiteling verschenen? Beetje vreemd, zo'n klassieker die nauwelijks in NL te krijgen is.
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Werkelijk ALLES wordt uitgebracht op dvd, de meest hersendode poep die je maar kunt verzinnen.
En deze tijdloze film, die menig mens in zou laten zien dat de tv een afschuwelijk apparaat is, niet?
4 Oscars?
Zal er wel aan liggen dat het voor de media een subversieve film zou zijn, die hun macht doet afnemen. Indien uitgebracht denk ik dat dit een groot succes zou kunnen worden.
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Hij was wel jarenlang verkrijgbaar in Nederland hoor, maar is al een tijdje niet meer te bestellen. Dat komt omdat het een DVD van Universal is. Die zijn in Nederland nogal berucht om het in en uit de handel halen van DVD's omdat ze schijnbaar een maximum aantal titels verkrijgbaar willen houden. Vaak komen titels na verloop van tijd gewoon weer terug. Dat is al vele malen eerder gebeurd met Universal uitgaven. De kans is vrij groot dat je 'm over een paar maanden ineens op iedere straathoek ziet liggen.
Ik heb de titel van het topic even wat duidelijker gemaakt.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Wel jammer, ik zou hem ook graag willen hebben.
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Als import is ie gewoon te krijgen trouwens. Alleen zonder nl ondertiteling.
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Wie kan mij uitleggen hoe dit ondertitels werken? Ik kan ze niet toevoegen aan de film..
w8jij17
-
- 43 berichten
- 0 stemmen
Kan ook niet. Je moet het .srt bestandje downloaden. Open een nieuw tekstbestand en schuif het .srt bestandje daar in. Dan kun je die naast het scherm waar je Network in laat spelen met de tekst meescrollen. Niet erg handig, maar je kunt zo wel deze film zien.
Succes!
Fikret8
-
- 6169 berichten
- 4233 stemmen
Ik heb hem op dvd, Engels ondertiteld. Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft.
Crook
-
- 699 berichten
- 1597 stemmen
ik wil m wel, maar het liefst wel met nl subs. zag wel dat hij op bol.com te krijgen is (voor 30 euro :/ ) en dan ook nog es import...