menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / The Warner Gangsters Collection

zoeken in:
606
hallo

weet iemand of deze collectie in nederland te koop is

The Warner Gangsters Collection

Die titels van de Warner Gangsters Collection box kun je beter los kopen, dan ben je een stuk goedkoper uit.

The Public Enemy is voor 5 euro te krijgen bij Van Leest, maar die vond ik zelf tegenvallen.

Angels with Dirty Faces is een echte topper, die raad ik je zeker aan.

White Heat
Little Caesar
The Roaring Twenties

Deze 3 heb ik zelf, maar op dit moment nog niet gezien.

ik heb
The Roaring Twenties (niet echt een gansterfilm.)
Angels With Dirty Faces (top film 5 sterren)
White Heat (topfilm 5 sterren)

Waarom is Roaring Twenties geen gangsterfilm? Eddie Bartlett is wel degelijk een gangster. Ik heb overigens alleen The Public Enemy nog niet uit die Gangster Collection. Ze zijn allemaal uitgegeven op het label Classic Cinema Collection van de distributeur Living Colour. Volgens mij directe transfers van de WB dvd's, gezien de gelijke specials. Maar transfers of niet, het is een goed label in ieder geval.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.