menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Gezocht: Friday the 13th Collectie

zoeken in:
Ik ben op zoek naar de gehele DVD collectie van Friday the 13th.
Weet iemand waar die te koop is (als die al te koop is) of wil iemand hem verkopen, mail me dan.

Je moet ze los kopen, denk ik. Ikzelf zoek er nog eentje voor en extreem lage prijs: deel 7

als ik ze los koop zijn ze zo duur:P
6,99 bij bol.com:S

misschien download ik die films gewoon:)

Je hebt ze voor 5 euro per stuk bij de FreeRecordShop. (In Utrecht in ieder geval wel, Rotterdam ook, rest weet ik niet )

Die films wil ik ook wel erg graag allemaal in 1 keer aanschaffen, ik zal het binnenkort checken in de FRS @ Goes.

"Jason Goes to Hell: The Final Friday" zal je toch ergens anders moeten zoeken. Volgens mij nog steeds niet verkrijgbaar in Nederland/België.

Bij Media Markt (in België) heb ik ook al eens een box gezien, maar dat waren enkel de eerste 5 of 6 delen.

Dragon schreef:
"
Bij Media Markt (in België) heb ik ook al eens een box gezien, maar dat waren enkel de eerste 5 of 6 delen.

Daar zou ik ook al erg blij mee zijn.

me too:D
ik zal nog is ff kijken op ebay:)

Lui (crew)
ik heb alle delen (de meeste gekocht bij free record shop voor 5 euro) alleen deel 9 kan ik nergens vinden.. deel 1 en 2 heb ik gekocht op bol.com, de rest allemaal bij free record shop oor 5 euro per stuk, ik denk niet dat je ze ergens goedkoper vind.. misschien een rommelmarkt of dvd beurs.. succes

€5,- is toch niet veel voor deze geweldige films ?

Lui (crew)
nee, daarom

Ik heb deel 1 thuis liggen. Deel 2 en 3 ooit gehuurd.

Friday the 13 th schreef:
Ik heb deel 1 thuis liggen. Deel 2 en 3 ooit gehuurd.
Off-topic: Mooie avatar!

Die Hard,Willis schreef:
(quote)
Off-topic: Mooie avatar!

Thanks waar een friday film al niet goed voor is

Lui (crew)
ik zoek nog steeds friday the 13th jason goes to hell, nergens te vinden

Jason Goes To Hell kan je voor 10 euro bestellen bij Boudisque (zie de site http://www.boudisque.nl/)

Vandaag deel 3, 4 en 6 gekocht voor 4,99 €/per stuk

Lui (crew)
Scarecrow schreef:
Jason Goes To Hell kan je voor 10 euro bestellen bij Boudisque (zie de site http://www.boudisque.nl/)

helemaal geweldig, bedankt voor de tip ik ga hem zeker bestellen

Lui schreef:

helemaal geweldig, bedankt voor de tip ik ga hem zeker bestellen

Graag gedaan Is een betrouwbare winkel, en volgens mij kun je zowel afhalen (Utrecht) of thuis laten bezorgen. Veel plezier met de film.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:52 uur

geplaatst: vandaag om 09:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.