• 12.665 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.902 series
  • 31.280 seizoenen
  • 626.324 acteurs
  • 195.671 gebruikers
  • 9.159.396 stemmen

Mork & Mindy seizoen 1 op dvd

zoeken in:

Twiggertje

• 167 berichten
  • 453 stemmen

Ik weet niet of er mensen zijn die de serie Mork & Mindy nog kennen het is al een oudere serie(1978-1982) Ik heb altijd genoten van die serie en ik vond Robin Williams op z'n best in die serie.

Ik heb vandaag seizoen 1 binnen op dvd en ben zeer tevreden met deze box.

Ze hebben deze uit 1978 daterende serie goed geremasterd want beeld/geluids kwaliteit is super.

Het zijn 4 dvd's 24 episodes inclusief de pilot 'Mork & Mindy special' die 47 minuten duurt waarin ook the Fonz te zien is. Mork & Mindy is een 'soort' spin-off van Happy Days, In een aflevering van Happy Days "My Favorite Orkan" was Mork voor het eerst te zien.

De pilot werd in amerika voor het eerst uitgezonden in 2 delen en werd ingekort naar 2x 22 minuten maar op de dvd staat de onverknipte versie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.