- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Gezocht: Seven
Gezocht: Seven

Wannes84
-
- 643 berichten
- 675 stemmen
Weet iemand waar ik de DVD van 'Seven' (de topthriller met o.a. Brad Pitt en Morgan Freeman) kan kopen/bestellen in BELGIE?
Ik weet dat hij via Filmvalley in Nederland beschikbaar is, maar navraag in België levert mij steevast hetzelfde antwoord op: niet meer beschikbaar/uitverkocht/...

sinterklaas
-
- 11741 berichten
- 3278 stemmen
Weet iemand waar ik de DVD van 'Seven' (de topthriller met o.a. Brad Pitt en Morgan Freeman) kan kopen/bestellen in BELGIE?
Ik weet dat hij via Filmvalley in Nederland beschikbaar is, maar navraag in België levert mij steevast hetzelfde antwoord op: niet meer beschikbaar/uitverkocht/...

Wannes84
-
- 643 berichten
- 675 stemmen
Bedankt! Zou blijkbaar in herdruk zijn, hebben ze mij vandaag bij FRS verteld. Dat Seven vanaf november bij Azur weer beschikbaar is, ligt dus in de lijn der logica. Blij dat zo'n topfilm opnieuw op de markt komt !

Goodfella_90
-
- 10405 berichten
- 2564 stemmen
Release datum : 31-10-2007? Lopen jullie Belgen werkelijk zo ver achter?

veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Dit is een andere versie. In Nederland is er volgens mij enkel een Universal versie uigebracht. Dit is een RCV.

serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Maar er komt een RCV 2-disc versie van Se7en. Komt wel pas op 31 oktober.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Seven gooien hier in Vlaanderen gewoon voor een enkele euro's naar je hoofd.

Wannes84
-
- 643 berichten
- 675 stemmen
Dan zal het de versie die Serpico aanhaalt zijn die binnenkort via de Azur-website te verkijgen is. Lijkt me inderdaad ook logischer omdat ze er de noemer 'release-datum' op plakken.
Ik ben gewoon op zoek naar de single disc version, geen steelboek of wat dan ook.
Speedy23, als jij zegt dat ze er in Vlaanderen mee naar je hoofd gooien, zou ik wel graag eens weten waar. Of gooi er gewoon eentje door naar mij ...