- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Ik zoek Babette's Feast met NL ondertitels
Ik zoek Babette's Feast met NL ondertitels
Anneliesparent
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Weet iemand waar ik de Deense film Babette's Feast met Nederlandse ondertitels kan kopen?
kappeuter (crew films)
-
- 74247 berichten
- 5914 stemmen
Niet op dvd verschenen in NL vermoed ik.
Bij Amazon kun je m wel bestellen.
Foxhollywood
-
- 178 berichten
- 312 stemmen
Ik heb deze mooie film met engelse ondertiteling. Heb hem ook hier
in nederland niet kunnen vinden.
paulusje
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
ik heb hem in 2003 van tv opgenomen met de PC, en er een DVD van gemaakt. De standalone dvd-recorders waren toen bepaald nog niet vlot te verkrijgen Het goeie nieuws is dat de ondertitels in het Nederlands zijn. Het minder goeie, alhoewel, is dat de kwaliteit minder goed is dan DVD, maar veel beter dan VHS. De klank is trouwens mono. Als ik je daar mee kan plezieren, kunnen we allicht wel iets organiseren voor het transport.
rdelavega
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Prachtige film dat, als je de ondertitels nog steeds niet zou gevonden hebben, ze hier op:{link weggeknipt-SB}
PbVP
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ook ik ben dus op zoek naar de Nederlandse ondertitels van Babette's feast. Mocht 'paulusje' nog over die zelfgemaakte dvd beschikken, zou ik heel erg geïnteresseerd zijn.
'Rdelavega' zou een jaar geleden ontertitels gevonden hebben. De link doet het niet meer, maar misschien heeft hij ze nog, of weet hij ze te vinden?
Met dank voor de mogelijke antwoorden.
Pieter
starbright boy (moderator films)
-
- 21814 berichten
- 4686 stemmen
Via de site wisselen we geen ondertitellinks of bestanden uit. Maar het goede nieuws is dat het binnenkort ook niet meer nodig is, want er verschijnt een Nederlands ondertitelde DVD voor een tientje in september. Dan ligt de film overal.
PbVP
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dank u wel voor het snelle antwoord,
en voor de goede tijding.
datcho
-
- 7 berichten
- 2 stemmen
Homescreen brengt hem in september uit.
Dus met ondertitels in het nederlands
emdekker
-
- 1 berichten
- 3 stemmen
De film is sinds enige tijd verkrijgbaar bij www. bol.com Ik heb hem daar gekocht.