- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Lord of the Rings DVD Box (extended versions)
Lord of the Rings DVD Box (extended versions)

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2494 stemmen
Ik vind het altijd wel handig dat de film op dvd op twee dvd's staat. Kun is altijd een goed punt om een pauze in te lassen vind ik . Zo heb ik het altijd gedaan.

mnrk
-
- 1876 berichten
- 1733 stemmen
Als de kwaliteit daardoor nog beter wordt is het natuurlijk een prima iets... we gaan het meemaken en zien als de box uitkomt.
Ik ben in ieder geval blij dat ik gewacht heb met het kopen van de blu-ray's van LOTR...deze box zal zeker GEWELDIG zijn

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2485 stemmen
Per film 2 schijfjes (6 voor het gehele trilogie + wat bonus).

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Disc 02: The Fellowship of the Ring Part 2 (Blu-ray)
Disc 03: The Appendices Part 1 (DVD) - Disc 3 van de Extended DVD
Disc 04: The Appendices Part 2 (DVD) - Disc 4 van de Extended DVD
Disc 05: The Fellowship of the Ring - Costa Botes-documentaire (DVD) - Disc 2 van de LE DVD
Disc 06: The Two Towers Part 1 (Blu-ray)
Disc 07: The Two Towers Part 2 (Blu-ray)
Disc 08: The Appendices Part 3 (DVD) - Disc 3 van de Extended DVD
Disc 09: The Appendices Part 4 (DVD) - Disc 4 van de Extended DVD
Disc 10: The Two Towers - Costa Botes-documentaire (DVD) - Disc 2 van de LE DVD
Disc 11: The Return of the King Part 1 (Blu-ray)
Disc 12: The Return of the King Part 2 (Blu-ray)
Disc 13: The Appendices Part 5 (DVD) - Disc 3 van de Extended DVD
Disc 14: The Appendices Part 6 (DVD) - Disc 4 van de Extended DVD
Disc 15: The Two Towers Costa Botes-documentaire (DVD) - Disc 2 van de LE DVD
heb ik van dvd.nl/forum

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2485 stemmen
15 disc's. Die zal ik nevernooit allemaal kijken, ik zal de Blu-ray versie alleen voor de EE films kopen...

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Over precies 5 minuten is die winkel open en ren ik die winkel binnen om de blu-ray versie te kopen van de extended trilogie!!!!!!!!!!!!!!

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ah, ik heb hem nou binnen. Net part 1 van de fellowship of the ring gekeken. Geweldige blu-ray! Echt de moeite waard met name omdat de film ook 'extended' is!!!!

Starmaster501
-
- 882 berichten
- 174 stemmen
Heb de films al van jongs af aan honderde keren gezien. Ken die films al bijna uit mijn hoofd, maar die EE lijken mij een goede reden om ze weer eens te kijken.

mnrk
-
- 1876 berichten
- 1733 stemmen
Wat een geweldige triologie op Blu-ray, de extended versie maakt deze films zoveel beter !!
Het beeld en geluid is echt om van te watertanden

leendert135
-
- 50 berichten
- 602 stemmen
Ik heb onlangs ook de blu-ray extended edition gekocht en zag nu op internet ook een limited extended edition.
Weet iemand het verschil tussen de extended en de limited extended?

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ik dacht dat de extended edition de limited edition was, staat ook op deze foto beschreven.
http://collider.com/wp-content/uploads/lord-of-the-rings-extended-editions-blu-ray-box-01.jpg
Voor zover ik weet is er geen planning voor nog een box.
had je er toevallig een linkje van?

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de Blu Ray Limited Edition voor de drie delen apart gekocht (per film 5 discs, 2 delen zijn de films en 3 dvd's met documentaires en interviews) elk voor 20 euro. Prachtig! Moet alleen The Return of the King nog herbekijken

Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Ik heb onlangs ook de blu-ray extended edition gekocht en zag nu op internet ook een limited extended edition.
Weet iemand het verschil tussen de extended en de limited extended?
Is hetzelfde. Alleen zonder lelijke blauwe rand.

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Ik heb de Blu Ray Limited Edition voor de drie delen apart gekocht (per film 5 discs, 2 delen zijn de films en 3 dvd's met documentaires en interviews) elk voor 20 euro. Prachtig! Moet alleen The Return of the King nog herbekijken
Ik wil ze alle 3 nog eens herbekijken, alleen wacht ik geduldig tot december en dan ga ik ze kijken voordat ik naar The Hobbit ga

leendert135
-
- 50 berichten
- 602 stemmen
Ik dacht dat de extended edition de limited edition was, staat ook op deze foto beschreven.
http://collider.com/wp-content/uploads/lord-of-the-rings-extended-editions-blu-ray-box-01.jpg
Voor zover ik weet is er geen planning voor nog een box.
had je er toevallig een linkje van?
Zie hier de extended edition
en de limited exteded edition
maar ja volgens eazy zijn ze hetzelfde. Ik heb er in ieder geval niet die blauwe rand op zitten.(gelukkig)

leendert135
-
- 50 berichten
- 602 stemmen
Ik heb ook die 15 discs in een box voor maar €40 bij mediamarkt, koopje dus.
Nu alleen nog een blu ray speler op de kop tikken.

j0enne
-
- 9594 berichten
- 3675 stemmen
Ik hou 't bij deze, geweldige uitgave!

Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2485 stemmen
Ik ga liever voor de Blu-ray. Geweldige topfilms wil ik altijd met het allerbeste kwaliteit bekijken.
Moet ze binnenkort eens herzien.

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
ik ook, maar ik wacht geduldig tot het december is en dan ga ik ze kijken voordat ik naar The hobbit ga