• 12.203 nieuwsartikelen
  • 165.598 films
  • 10.688 series
  • 30.863 seizoenen
  • 623.039 acteurs
  • 194.892 gebruikers
  • 9.096.647 stemmen

Se7en, Memento, Crank en Requiem for a Dream

zoeken in:

Jurian

• 15 berichten
  • 657 stemmen

Weet iemand waar ik deze titels het beste kan kopen, met Nederlandse ondertiteling? Ik heb nog nooit besteld via een buitenlandse internetwinkel dus ik heb het liefste een nederlandse (internet) winkel.

Alvast heel erg bedankt

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7357 stemmen

Bij de films zelf staat een linkje 'Vergelijk prijzen van deze dvd'. Daar kan je zien waar en hoe duur een dvd te verkrijgen is.

Fikret8

• 6127 berichten
  • 4174 stemmen

Crank is in Nederland bovendien nog niet uit op dvd.

starbright boy (moderator films)

• 21592 berichten
  • 4574 stemmen

En de Nederlandse disc van Requiem fo a Dream is vervallen. Als je die nog tegenkomt heb je mazzel.

Jurian

• 15 berichten
  • 657 stemmen

Se7en en Memento heb ik ondertussen al, jammer dat Requiem for a Dream niet meer te krijgen is dan, gaan ze die ook niet opnieuw uitbrengen? En wanneer komt Crank in Nederland op dvd als ik vragen mag?

Alvast bedankt

DohJo

• 20 berichten
  • 0 stemmen

Crank, een film die ik zeer kan waarderen , komt pas in september in de nederlandse bioscoop, dus enkele maanden later zal de dvd ervan verkrijgbaar zijn. die wil ik zeker hebben !

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Requiem for a dream is gewoon in de 5 voor 30 euro actie te verkrijgen bij Filmvalley. Die anderen zullen daar ook wel tegen een goed prijsje te vinden zijn.

Jurian

• 15 berichten
  • 657 stemmen

Heel erg bedankt ronnievb, ik heb meteen 5 films waaronder Requiem for a dream besteld! Heb je die meestal snel binnen bij Filmvalley?

Fikret8

• 6127 berichten
  • 4174 stemmen

Crank is voor zover ik weet nog steeds niet uit op dvd (in NL).

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Jurian schreef:

Se7en en Memento heb ik ondertussen al, jammer dat Requiem for a Dream niet meer te krijgen is dan, gaan ze die ook niet opnieuw uitbrengen? En wanneer komt Crank in Nederland op dvd als ik vragen mag?

Alvast bedankt

als je requiem for a dream wilt, huurt hem in de bib, kopieert hem en het is gedaan

je kunt hem ook downloaden

Jurian

• 15 berichten
  • 657 stemmen

Ik heb hem bij dvdvalley gekocht nu, zat daar bij de 5 voor 30eu actie! Ik wil al me films legaal in bezit hebben dus dat is geen optie.

Crank komt hier nog in de bios zelfs hoorde ik, dus dan is mijn vraag opgelost. Erg bedankt allen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.