- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Se7en, Memento, Crank en Requiem for a Dream
Se7en, Memento, Crank en Requiem for a Dream
Jurian
-
- 15 berichten
- 657 stemmen
Weet iemand waar ik deze titels het beste kan kopen, met Nederlandse ondertiteling? Ik heb nog nooit besteld via een buitenlandse internetwinkel dus ik heb het liefste een nederlandse (internet) winkel.
Alvast heel erg bedankt
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7357 stemmen
Bij de films zelf staat een linkje 'Vergelijk prijzen van deze dvd'. Daar kan je zien waar en hoe duur een dvd te verkrijgen is.
Fikret8
-
- 6127 berichten
- 4174 stemmen
Crank is in Nederland bovendien nog niet uit op dvd.
starbright boy (moderator films)
-
- 21592 berichten
- 4574 stemmen
En de Nederlandse disc van Requiem fo a Dream is vervallen. Als je die nog tegenkomt heb je mazzel.
Jurian
-
- 15 berichten
- 657 stemmen
Se7en en Memento heb ik ondertussen al, jammer dat Requiem for a Dream niet meer te krijgen is dan, gaan ze die ook niet opnieuw uitbrengen? En wanneer komt Crank in Nederland op dvd als ik vragen mag?
Alvast bedankt
DohJo
-
- 20 berichten
- 0 stemmen
Crank, een film die ik zeer kan waarderen , komt pas in september in de nederlandse bioscoop, dus enkele maanden later zal de dvd ervan verkrijgbaar zijn. die wil ik zeker hebben !
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Requiem for a dream is gewoon in de 5 voor 30 euro actie te verkrijgen bij Filmvalley. Die anderen zullen daar ook wel tegen een goed prijsje te vinden zijn.
Jurian
-
- 15 berichten
- 657 stemmen
Heel erg bedankt ronnievb, ik heb meteen 5 films waaronder Requiem for a dream besteld! Heb je die meestal snel binnen bij Filmvalley?
Fikret8
-
- 6127 berichten
- 4174 stemmen
Crank is voor zover ik weet nog steeds niet uit op dvd (in NL).
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Se7en en Memento heb ik ondertussen al, jammer dat Requiem for a Dream niet meer te krijgen is dan, gaan ze die ook niet opnieuw uitbrengen? En wanneer komt Crank in Nederland op dvd als ik vragen mag?
Alvast bedankt
als je requiem for a dream wilt, huurt hem in de bib, kopieert hem en het is gedaan
je kunt hem ook downloaden
Jurian
-
- 15 berichten
- 657 stemmen
Ik heb hem bij dvdvalley gekocht nu, zat daar bij de 5 voor 30eu actie! Ik wil al me films legaal in bezit hebben dus dat is geen optie.
Crank komt hier nog in de bios zelfs hoorde ik, dus dan is mijn vraag opgelost. Erg bedankt allen.