• 12.665 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.900 series
  • 31.276 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.670 gebruikers
  • 9.159.136 stemmen

Frankenstein 1931

zoeken in:

Humphrey

• 370 berichten
  • 314 stemmen

Heeft er iemand een idee waar de film "Frankenstein" uit 1931 op dvd (online) verkrijgbaar is aan een redelijke prijs in de Benelux ?

Ik heb me al te pletter gezocht op het net. Tevergeefs.

Alvast bedankt voor een reactie.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Als je er echt hard naar opzoek bent kun je hem bij Boudisque voor €12,03 incl. verzendkosten kopen.

Humphrey

• 370 berichten
  • 314 stemmen

Uh, even m'n post verkeerd geplaatst ...

Bedankt. De bedoeling is wel de film te vinden met nederlandstalige ondertiteling (lijkt me uk import).

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

Hij is er wel met Nederlandse ondertiteling, die heb ik zelf namelijk. Maar ik kan hem nu ook nergens meer vinden op internet.

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij is deze naar de verkeerde sectie verplaatst. Ik kan nergens uit opmaken dat Humphrey Frankenstein in de pakketservice wil doen...

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Nee, hij is verplaatst van de Pakketservice naar DVD/Video titels. Bij verplaatsing blijft er nog een paar dagen de verplaatsing-link staan in dat gedeelte waar het eerst gepost was...

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

Ah, oke.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.