menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Martin & Lewis dvd's

zoeken in:
Op 20-04-07 komen 3 films van Jerry lewis uit in nederland en wel deze:
Family Jewels
Gheisa Boy
Rock-a-bye Baby

alleen Rock-a-bye Baby wil ik uit deze 3, maar waarom worden niet méér Martin & Lewis films uitgebracht in Nederland?? daar zitten hele leuke films tussen.
Deze zou ik graag op dvd willen hebben:

The Stooge (1952)
The Caddy (1953)
Living It Up (1954)
You're Never Too Young (1955)
Artists And Models (1955)
Hollywood Or Bust (1956)
Pardners (1956)

Ik heb die films vroeger op de duitse tv gezien en ook allemaal op vhs gehad.
Ik heb op dit moment alleen The nutty Professor op dvd.
Er zijn ook nog 2 andere solo films van Jerry Lewis die ik graag op dvd zou willen hebben:

Who's Minding The Store (1963)
The Disorderly Orderly (1964)

Ik hoop dat deze films ooit nog 's in nederland uitkomen.
Er zijn al wat solo films uit op dvd maar de enige wat ik leuk vind is The Nuttyy Professor en The ladies Man

Gisteren The Gheisa Boy(1958) en Rock-a-bye- Baby(1958) binnen gekregen.The Geisha Boy wilde ik in eerste instantie niet maar is toch een aardige film. Beeldkwaliteit is gewoon weg super.
Ik ben blij dat er ook de duitse soundtrack opstaat want ik heb die films vroeger allemaal op de duitse tv gezien en de duitse vertaling is zelfs leuker bij de meeste films en de liedjes zijn wel in originele taal.
Alleen The Nutty Professor is in de originele taal mooier.

The Disorderly Orderly en The Nutty Professor SE krijg ik volgende week binnen.

2 augustus komen nog meer films uit van Jerry Lewis oa:

Living It Up (Lewis & Martin 1954) Top Film!!
Pardners (Lewis & Martin 1956) Top Film!!
Sailor Beware (Lewis & Martin 1952)

Binnenkort ook op dvd:

Artists and Models (Lewis & Martin 1955) mijn favoriete Lewis & Martin film.
duitse titel: Der Agentenschreck

Waarschijnlijk komen nu alle Martin & Lewis films op dvd uit.

k heb Rock-A-By Baby gezien, en er is 1 minpuntje.

Ik had ondertiteling op uit staan maar als er gezongen word verschijnt italiaanse ondertiteling, je kan dan wel engels of een andere taal kiezen maar je blijft altijd ondertiteling zien als er gezongen word(5 liedjes), ook als er krantenkoppen in beeld komen verschijnt de ondertiteling,.
Ik dacht eerst dat als je de italiaanse ondertiteling kiest dat er dan geen ondertiteling verschijnt omdat die al verschijnt als die op uit staat maar helaas.

Wat me ook opvalt is dat de ene dvd in een amaray hoes zit en de ander in een goekope slappe hoes terwijl ze allebij van dezelfde fabrikant komen en op dezelfde datum zijn uitgebracht.
ik heb die goedkope hoes vervangen door een amaray hoes.

Nog iets interesants:
Ik heb de film dus met duitse soundtrack gezien en er zijn 3 liedjes die ik nooit in de duitse versies op tv heb gezien, eerst dacht ik dat ze die voor tv hadden verwijderd maar blijkbaar zaten deze liedjes ook nooit in de duitse bioscoopversies want bij een scene vlak voordat Jerry Lewis gaat zingen hoor je het laatste zinnetje in het engels dus is niet vertaald en na het liedje loopt het geluid/beeld even niet synchroon omdat Lewis iets zegt over dat liedje en dat is ook niet in het duits vertaald.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:48 uur

geplaatst: vandaag om 11:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.