• 155.418 films
  • 9.296 series
  • 27.654 seizoenen
  • 604.241 acteurs
  • 346.323 gebruikers
  • 8.760.742 stemmen

Waar is de DVD van Requiem for a Dream nog te koop?

zoeken in:

Kel_Club

• 12 berichten
  • 57 stemmen

Weet iemand waar je Requiem for a Dream kan kopen? Hij is zo'n beetje overal uit voorraad of niet te krijgen.

starbright boy (moderator films)

• 20986 berichten
  • 4201 stemmen

Klopt. Je kunt 'm inderdaad alleen nog maar krijgen waar ze 'm toevallig nog op voorraad hebben. Geen enkele winkel kan de Nederlands ondertitelde DVD nog bestellen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Een tijdje terug zag ik hem bij de Music Store in een van zo'n opruimingsbakken staan.

Snufkin

• 102 berichten
  • 0 stemmen

Op veilingsites als marktplaats of ebay is er ook nog wel aan te komen, it worked for me.

neo

• 15379 berichten
  • 9096 stemmen

In een andere stad zoeken kan zou ook resultaat kunnen opleveren. Hier kan ik de film nog wel vinden.

markiemark44

• 121 berichten
  • 93 stemmen

Op www.mailmydisc.com is hij direct beschikbaar voor 1 disccredit = 4 euro en als je je aanmeld via de valentijnslink is hij gratis....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.