• 12.198 nieuwsartikelen
  • 165.543 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.999 acteurs
  • 194.880 gebruikers
  • 9.095.328 stemmen

Vraagje: Zijn deze titels verkrijgbaar?

zoeken in:

Dagonet

• 15 berichten
  • 0 stemmen

Oké, aangezien ik niet onmiddellijk weet waar ik dit posten moet, en ik nieuw ben op deze site (enorm leuke site trouwens!), zet ik het maar hier. Excuses als het hier niet thuis hoort...

Mijn vraag is de volgende: ik ben al maanden, in sommige gevallen jaren, aan het zoeken naar bepaalde films op dvd, maar lijk ze nergens te vinden. In de meeste gevallen staan ze wel te koop op Amazon of een dergelijke order-site, maar die zijn steeds import en bijgevolg ondertitel-loos. Op zich niets mis mee, en indien die nooit verschenen zijn met Nederlandse ondertitels, zal ik ze ook van daar bestellen, maar daarom juist mijn preventieve vraag - zijn volgende films ooit verschenen mét Nederlandse ondertitels op dvd? En indien zo, waar kan ik ze dan verkrijgen?

- The Acid House (1998)

- La Lengua De Las Mariposas (1999)

- Shock Treatment (1981)

- Waking Life (2001)

- A Scanner Darkly (2006)

- Steve + Sky (2004)

- Erasherhead (1977)

- Dom Za Vesanje (1988)

- Nadie Conoce A Nadie (1999)

- Braindead (1992)

- Apo Tin Akri Tis Polis (1998)

- Alfred Packer: The Musical (1996)

- Les Uns Et Les Autres (1981)

- The Anarchist Cookbook (2002)

- Mallrats (1995)

- Some Mother's Son (1996)

- Funny Games (1997)

- Gefangen (2004)

- Bent (1997)

- Dazed And Confused (1993)

- Versus (2000)

- Before Night Falls (2000)

- Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story (2005)

- Long Hello & Short Goodbye (1999)

- Plata Quemada (2000)

- Short Cuts (1993)

Alvast bedankt!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3190 stemmen

Dagonet schreef:

- Braindead (1992)

Hier ben ik ook al jaren naar op zoek en heb hem nog nooit ergens in een winkel zien staan. Ik begin ook sterk te twijfelen of deze wel een nederlandse release heeft. Is-ie er?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3171 stemmen

Hij is er zeker, maar ik heb m ook al lang niet meer in de winkel zien liggen.

Gizzmann

• 5615 berichten
  • 2648 stemmen

Dagonet schreef:

- The Acid House (1998)

- Erasherhead (1977)

- Braindead (1992)

- Mallrats (1995)

Hiervan weet ik in elk geval zeker dat ze met ondertitels verschenen zijn en van de rest zou het ook gewoon erg goed kunnen, echter van A Scanner Darkly zeker niet, maar die zal ongetwijfeld nog wel verschijnen. Lijkt me ook onwaarschijnlijk: Stewie Griffin the Untold Story

Ik zou eventueel wat Nederlandse sitejes kunnen opzoeken als je dat wilt, maar dat kan je natuurlijk ook zelf doen

Poisonthewell

• 4939 berichten
  • 12704 stemmen

Braindead en Dazed and Confused heb ik allebei voor een redelijke prijs bij Boudisque gekocht (UK Import). Alferd Packer (R0) is daar ook te bestellen, weliswaar een stuk duurder als op de eigen website van Troma, maar verzendkosten naar Europa zijn daar BELACHELIJK hoog, dus Boudisque is de betere optie.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2211 stemmen

Als je films niet snel in winkels kan bestellen, kun je ze misschien wel langs ebay of marktplaats vinden.

Ik heb The Acid House en Steve + Sky al op marktplaats gezien.

Succes met je zoektocht

bartsch

• 213 berichten
  • 282 stemmen

- Erasherhead (1977)

Is bij boudisque te koop.

- Funny Games (1997)

Te koop oa bij van leest en mediamarkt in de haneke 3dvdset. prijs ongeveer 30 tot 40 euro. Soms ook los te koop, maar moeilijk te vinden.

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Kan iemand mij vertellen of er van Silent Hill nog een steelcase komt of iig een special edition? hij is nu wel te koop bij FRS, alleen hoop ik echter op een mooiere versie.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Is Martin Roumagnac met Marlene Dietrich & Jean Gabin uit op DVD of VHS?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.