• 155.385 films
  • 9.292 series
  • 27.640 seizoenen
  • 604.212 acteurs
  • 346.100 gebruikers
  • 8.759.249 stemmen

Sátántangó

zoeken in:

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Paalhaas schreef:

(quote)

Terwijl ik 4 berichtjes hierboven een winkel heb genoemd die hem voor €5,55 minder vekoopt?

Play is gewoon erg betrouwbaar, koop er al jaren, nog nooit een probleem gehad. Is ook wel een paar euro waard.

Had hem voor € 25 idd bij Amazon moeten bestellen.

Paalhaas

• 1551 berichten
  • 2401 stemmen

beavis schreef:

heb 'em net binnen, gewoon via amazon.co.uk. Order total is EUR 25,87 volgens de invoice. lijkt me een heel mooi bedrag. (had er zonder nadenken ook het dubbele voor neergelegd, dit is een essentiele dvd voor elke serieuze dvd collectie)

Ik kom op dezelfde site niet verder dan 20,46 pond. Wat doe ik fout?

Zyxx

• 51 berichten
  • 124 stemmen

Heb 'm ± 10 dagen geleden ook maar bij Play.com besteld ....

En nu maar afwachten!!

The Eye

• 579 berichten
  • 4231 stemmen

Ik zag dat de film volgens play maar 6u 59m duurt, terwijl de versie die ik gezien heb toch echt 7,5 uur duurt. Iemand enig idee hoe dat zit?

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Zag hem eergister in de Boudisque te Utrecht liggen. Kon het niet laten om even op mijn knieen te vallen. Wat een mooie uitgave is het geworden! Drie disc, van die dunne hoesjes, in één grotere hoes, mooie karton met een prachtige opdruk.

Jammergenoeg is hij daar nog 50 euro... Maar AE heeft weer goed werk afgeleverd!

Paalhaas

• 1551 berichten
  • 2401 stemmen

The Eye schreef:

Ik zag dat de film volgens play maar 6u 59m duurt, terwijl de versie die ik gezien heb toch echt 7,5 uur duurt. Iemand enig idee hoe dat zit?

4% PAL-speedup. Die 7,5 uur (450 min) lijken me trouwens niet te kloppen. 435 minuten schijnt de bioscoopversie te duren, dit zou ook de 419 min op de DVD verklaren.

Heb hem trouwens inmiddels ook binnen. Stiekem alvast de eerste scene bekeken: betoverend!

Onderhond

• 86940 berichten
  • 11537 stemmen

Paalhaas schreef:

4% PAL-speedup.

Goed nieuws noem ik dat

Paalhaas

• 1551 berichten
  • 2401 stemmen

beavis

• 6562 berichten
  • 13243 stemmen

Paalhaas schreef:

(quote)

Ik kom op dezelfde site niet verder dan 20,46 pond. Wat doe ik fout?

misschien omdat ik hem ge pre-ordered had of misschien is het iets met het VAT verhaal, maar ondanks dat Satantango voor 17,99 pond in de Amazon database staat betaalde ik in totaal met shipping slechts 17,42 pond, want volgens mijn invoice dus 25,87 euro was op het moment dat de DVD werd verstuurd.

Zyxx

• 51 berichten
  • 124 stemmen

... vandaag binnen!!!

The Eye

• 579 berichten
  • 4231 stemmen

Paalhaas schreef:

(quote)

4% PAL-speedup. Die 7,5 uur (450 min) lijken me trouwens niet te kloppen. 435 minuten schijnt de bioscoopversie te duren, dit zou ook de 419 min op de DVD verklaren.

Heb hem trouwens inmiddels ook binnen. Stiekem alvast de eerste scene bekeken: betoverend!

Dank voor de uitleg. Ik kan trouwens niet wachten om zelf de AE versie in handen te hebben en 'm weer es te zien. Maar ik zag dat hij tijdelijk uitverkocht was, dus nog even geduld.

maxcomthrilla

• 15544 berichten
  • 2680 stemmen

Is Satantango eigenlijk een zwart - wit film of niet?

starbright boy (moderator films)

• 20984 berichten
  • 4199 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Is Satantango eigenlijk een zwart - wit film of niet?

Hij is zwart-wit.

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag binnen, ga hem rond Kerst wel kijken denk ik.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

CD-Wow heeft hem ook voor een mooi prijsje: €27,99 incl.

En ik ben ook wel van plan deze te bestellen denk ik.

Ik wil alleen nog weten of deze dvd al ergens verkrijgbaar is met Nederlandse subs en zo niet, of dat binnenkort nog gaat gebeuren?

starbright boy (moderator films)

• 20984 berichten
  • 4199 stemmen

The Hunter schreef:

Ik wil alleen nog weten of deze dvd al ergens verkrijgbaar is met Nederlandse subs en zo niet, of dat binnenkort nog gaat gebeuren?

Die is er niet. En wellicht dat het label Moskwood het ooit gaat doen, maar er is nog niets gepland. Als die DVD al ooit komt kan het nog lang duren.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Die is er niet. En wellicht dat het label Moskwood het ooit gaat doen, maar er is nog niets gepland. Als die DVD al ooit komt kan het nog lang duren.

Oké, bedankt.

Dan ga ik die AE versie bestellen, als ik weer geld heb tenminste.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.