• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.957 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.367 acteurs
  • 195.674 gebruikers
  • 9.159.985 stemmen

Originele oude Star Wars trilogie versies op DVD!

zoeken in:

MaNiAc E

• 154 berichten
  • 413 stemmen

Nieuwe Star Wars dvds komen binnenkort uit met de bioscoopversies van de eerste 3 films (dus deel 4-5-6).

Kosten 20euro per stuk (afzet streek nr1), zijn de bioscoopversies (zonder digitale edits die erbij zijn gekomen in de 1997 releases) een letterlijke kopie van de Laserdics versies van de films, wat dus betekend Letterboxed beeld, en 2.0 geluid.....

Wilde ze eerst misschien nog halen maar nu ik dit weet nee dank je hartelijk snap die uitmelkerij niet. Shit releases dat kan gewoon echt niet anno 2006. En in 2007 schijnt er een complete box uit te komen met alle films erin.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Werd tijd. Wat een belachelijke prijs alleen.

dus die zilveren doos is de ge-update versie?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Gaan ze nu een kwalitatief mindere versie uitbrengen voor € 20,- als de betere, en niet zo heel oude DVD-versie voor vijf euro minder te krijgen is?

Fikret8

• 6134 berichten
  • 4189 stemmen

Is overigens al een poosje bekend.

starbright boy (moderator films)

• 21766 berichten
  • 4664 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Gaan ze nu een kwalitatief mindere versie uitbrengen voor € 20,- als de betere, en niet zo heel oude DVD-versie voor vijf euro minder te krijgen is?

Het gaat om de niet-verbeterde versies. Lucas heeft een aantal scenes veranderd in de drie oude films en dat is heiligschennis in de ogen van veel Star Wars-fans. En aan die mening willen ze geld verdienen.

Art

• 13507 berichten
  • 3584 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Mag jij me vertellen waar je die oude nog kan krijgen

MaNiAc E

• 154 berichten
  • 413 stemmen

@art ebay

genoeg lui die of zelf de tape hebben gekopieerd en op dvd gezet hebben. De Laserdisc versies kan je daar ook zo vandaan halen.

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

MaNiAc E schreef:

Nieuwe Star Wars dvds komen binnenkort uit met de bioscoopversies van de eerste 3 films (dus deel 4-5-6).

Kosten 20euro per stuk (afzet streek nr1), zijn de bioscoopversies (zonder digitale edits die erbij zijn gekomen in de 1997 releases) een letterlijke kopie van de Laserdics versies van de films, wat dus betekend Letterboxed beeld, en 2.0 geluid.....

Wilde ze eerst misschien nog halen maar nu ik dit weet nee dank je hartelijk snap die uitmelkerij niet. Shit releases dat kan gewoon echt niet anno 2006. En in 2007 schijnt er een complete box uit te komen met alle films erin.

Uitmelkerij is er sinds de DVD is uitgevonden - vrijwel elke film die in luxe en uitgebreide versie is uitgekomen is eerst in een kale versie gereleased.

In dit geval maakt het mij niet uit. Die ellendige vernieuwde STAR WARS versies met digitale effecten in films uit een tijd dat de computer nog helemaal niet was uitgevonden heb ik nooit willen hebben, DIT is waar ik al die jaren al op wacht. En voordat Lucas zich weer bedenkt heb ik ze meteen besteld.

Bij Ro-disc zijn ze trouwens maar 14,95 per stuk!!

Kabukiman

• 414 berichten
  • 75 stemmen

starbright boy schreef:

Het gaat om de niet-verbeterde versies.

Korrektie: Het gaat om de niet-verziekte versies

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Ik zag ze nu ook liggen voor 10 euro per stuk (Mediamarkt).

Voordat ik 'gek' doe, weet iemand of er nog een speciale box komt met de ongeschonden versies? Is daar al meer duidelijkheid over? Of moet ik gewoon gek doen...

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1708 stemmen

Dat wil ik ook wel eens weten eigenlijk...

Justinw

• 5378 berichten
  • 1773 stemmen

Ik heb toendertijd de silver edition gekocht, met

IV

V

VI

en een bonus dvd.

Echt grof geld voor betaald, dacht iets van 70 euro of hoger.

Maarja ik ben er fan van en ik vond het waard.

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.