- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Bekende films die ik niet in de winkel kan vinden
Bekende films die ik niet in de winkel kan vinden

matthijs_013
-
- 3624 berichten
- 4948 stemmen
Holy Grail, Stand by Me en Léon. Ik noem er nu even drie uit mijn hoofd: Dit zijn alle drie top 250 films die ik maar niet in de winkels kan vinden. Ik heb zojuist Stand by Me zelfs online moeten bestellen (niet dat dat erg is ofzo, maar vind het wel vreemd dat dat de enige manier is). Waarom brengen ze die niet uit?

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18421 stemmen
Ik heb Stand By Me bij de FRS gekocht. Holy Grail en Leon heb ik ook zeker zien liggen bij de FRS.

matthijs_013
-
- 3624 berichten
- 4948 stemmen
Léon heb ik laatst voor de tweede keer nagecontroleert en kan hem echt niet in de FRS vinden! Holy Grail trouwens ook nooit zien liggen.

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18421 stemmen
Dan nog. Ik heb Holy Grail pas nog in mijn handen gehad bij de Mediamarkt en Leon heb ik dacht ik laatst zelfs nog bij de Intertoys zien liggen dus ze bestaan zeker wel. Maar het blijft natuurlijk wel zo dat er zo ontzettend veel DVD's zijn dat het best logisch is als een FRS of een andere winkel even die films niet meer in voorraad heeft.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Monty Python and the Holy Grail zie ik vrijwel altijd in de Free Record Shop liggen. Blijven proberen.

Toon1
-
- 497 berichten
- 2696 stemmen
Grappig dat hier over geklaagd wordt. Dit zijn films die je zo kan vinden. En als dat niet zo is bestel je hem toch gewoon ff op het internet? En dan klagen dat ze die niet uitbrengen terwijl er meesterwerken zijn die op de hele wereld nog geen dvd release kennen...

bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Van Leon is er van de directors cut géén versie in de nederlandse winkels te vinden. dit staat al duidelijk in dit topic uitgelegd. Even na lezen dus.
En niet iedereen kan en wil bestellen via het internet.

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
@matthijs_13
Als je in de buurt van Rotterdam woont, kunnen we eventueel een ruilactie opzetten. Ik ben geïnteresseerd in enkele DVD's van Rodisc, maar die sturen niet op naar België, terwijl in mijn plaatselijke FRS zowel Léon als Holy Grail in voorraad zijn, althans dat waren ze gisteren. Respectievelijk aan 15 en 13 Euro.
Je kan ze natuurlijk ook gewoon via de site van FRS België bestellen, betaal je 5 Euro verzendkosten extra

Fikret8
-
- 6109 berichten
- 4082 stemmen
Van Leon is er nog geen versie met Nederlandse ondertiteling op dvd uitgebracht. Bij Van Leest en Music Store kunnen ze alleen aan de import versie met Engelse ondertiteling komen en bij de FRS helemaal niet.

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=28131&navid=3
Bij 'ondertiteling' staat toch wel Nederlands vermeld

KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Die is in Nederland niet te krijgen.
Zoals ik eerder zei, kan ook door Nederlanders besteld worden, met enkele Euro's verzendkosten.

Onderhond
-
- 86947 berichten
- 11540 stemmen
Is die versie nu eigenlijk uncut ? Heb hem ook al een paar keer zien staan, durf hem nooit meenemen.

Kaffeefiltjer
-
- 543 berichten
- 0 stemmen
Ed Wood,
wordt gewoon niet meer geprest

bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Is die versie nu eigenlijk uncut ? Heb hem ook al een paar keer zien staan, durf hem nooit meenemen.
Als ie 104 minuten is niet.

matthijs_013
-
- 3624 berichten
- 4948 stemmen
Stand by Me heb ik nog in NL gekregen
Holy Grail en Léon heb ik uiteindelijk in Londen gekocht
Maar ik heb nog een titel, die ik zelfs in Londen niet kon vinden:
The Outsiders

Mojo Pin
-
- 291 berichten
- 0 stemmen
Had ik voor 4 euro gekocht bij de Bart Smit

bouwling
-
- 13 berichten
- 7 stemmen
IK zoek:The jazz singer met ,NIEL diamond en nl ondert.film is te koop weet ik maar niet ondert.En nl.subs zijn er nergens te vinden

D-ark
-
- 1753 berichten
- 420 stemmen
The royal tenenbaums en gattaca en donnie darko

Fikret8
-
- 6109 berichten
- 4082 stemmen
Het valt misschien niet tot de cathegorie films, maar de complete animatieserie van Dragonball Z met NL subs zijn ook helemaal nergens te verkrijgen.