- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- help ik zoek deze indie gore film
help ik zoek deze indie gore film

DrexlR.M.
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
slaughtered vomit dolls heb al lopen zoeken naar sites waar ze hem maybe konden hebben maar nergens ook niet bij chainshaw video
dus nu zoek ik iemand met creditcard die hem voor mij kan bestellen
de trailer is niet voor mensen met een zwak gestel
http://www.slaughteredvomitdolls.com/trailer.html
please help

DrexlR.M.
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
Die trailer .

Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Witness Horror Film History
Witness the Birth of a New Genre of Film
...
Vomit Gore
Written and Directed by: [hahahaha] Lucifer Valentine 666
"Read the Director's Personal Pact with Satan"
Men verzint ook van alles om aandacht te krijgen.

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Die trailer... Wat een ziek gedoe. Wat is dit? Gore in het kwadraat?

DrexlR.M.
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
Die trailer... Wat een ziek gedoe. Wat is dit? Gore in het kwadraat?
jah gore in kwadraat maal de macht van e=m2
heerlijk toch

jaspertje3
-
- 578 berichten
- 1466 stemmen
Damzz über goor maar heb nu wel interesse gekregen om em te zien!

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2294 stemmen
Hier kan de gemiddelde horrorfilm qua goorheid niet tegen op.

Onderhond
-
- 87464 berichten
- 12536 stemmen
Lijkt me leuk ja. Jammer dat het er nogal amateuristisch uitziet, maar films onder het motto "wil je gore, dan krijg je ook gore" vind ik wel leuk. Film ontdaan van de crappy filler is altijd positief

DrexlR.M.
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me leuk ja. Jammer dat het er nogal amateuristisch uitziet, maar films onder het motto "wil je gore, dan krijg je ook gore" vind ik wel leuk. Film ontdaan van de crappy filler is altijd positief
heb je schramm,august underground/mordem ook gezien

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
heerlijk toch
De trailer beloofd wat. Ben ook wel benieuwd naar de film nu. Ik hou van gore, maar zoiets extreems heb ik nog nooit gezien. Braindead lijkt wel Bambi vergeleken met die shit... Ik vraag me af of ik het niet té zal vinden.

Onderhond
-
- 87464 berichten
- 12536 stemmen
heb je schramm,august underground/mordem ook gezien
Nopes, ik hou me ook al een tijdje niet meer bezig met gore filmpjes. Ik vind vooral de mentaliteit achter het filmpje lovenswaardig.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3226 stemmen
Een hoop gekots maar verder viel t nog wel mee. Ziet er inderdaad amateuristisch uit maar goed, misschien wel grappig.

mikey
-
- 28931 berichten
- 5103 stemmen
Nou ja die dirrty sanches van Mtv vind ik een stuk ranziger dan deze ongein. maar hij moet wel even op deze site worden gezet. Die meid noemt zich la vey, is dat een verwijzing naar levey van the church of satan?

kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
slaughtered vomit dolls heb al lopen zoeken naar sites waar ze hem maybe konden hebben maar nergens ook niet bij chainshaw video
dus nu zoek ik iemand met creditcard die hem voor mij kan bestellen
de trailer is niet voor mensen met een zwak gestel
http://www.slaughteredvomitdolls.com/trailer.html
please help
Ik wil hem best voor je bestellen hoor. Stuur maar een pm, dan regelen we de zaak wel.

DrexlR.M.
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
Nou ja die dirrty sanches van Mtv vind ik een stuk ranziger dan deze ongein. maar hij moet wel even op deze site worden gezet. Die meid noemt zich la vey, is dat een verwijzing naar levey van the church of satan?
denk het of gewoon een soort spoof

DrexlR.M.
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
De trailer beloofd wat. Ben ook wel benieuwd naar de film nu. Ik hou van gore, maar zoiets extreems heb ik nog nooit gezien. Braindead lijkt wel Bambi vergeleken met die shit... Ik vraag me af of ik het niet té zal vinden.
jah als je braindead was grappig toch en ik zag dit toen ik net aan het ontwaken was dus dat was ook lekker

Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wat een onzin, helemaal niet zo goor als hier wordt gezegd. En het ziet er inderdaad pokke-amateuristisch uit. Gewoon links laten liggen die troep.

jaspertje3
-
- 578 berichten
- 1466 stemmen
Kan iemand deze ff toevoegen op MM
Srry maar ik vind 't er meesterlijk uitzien. Wil em echt graag zien nu

Jorick
-
- 8776 berichten
- 2294 stemmen
M'n vriendin wilde de trailer niet afkijken.

Sincity
-
- 512 berichten
- 43 stemmen
Kingdom of heaven, en nu kingdom of hell. Krijg in het begin weer de heerlijke seven gevoel,maar kotsen in een horror film?