menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Gezocht: goedkope slechte films! :)

zoeken in:
Er is al een aanbiedingen-topic met daarin voornamelijk goede films, maar ik ben dus op zoek naar de allerslechtste films en bij voorkeur voor de allerlaagste prijzen

Het zit zo: onlangs lootjes getrokken voor Sinterklaas, lootje gekregen van iemand die nou niet bepaald bekend staat om zijn goede smaak voor films. Het idee is nu dus om een pakketje van bijvoorbeeld 10 (hangt van de prijzen af uiteraard, budget-technisch) in-en-in-slechte films te geven aan deze persoon.

Ik zag onlangs bij de Blokker bijvoorbeeld nog een actie van 10 DVD's voor 10 euro. Kende de meeste titels niet (niet gezien in ieder geval), maar wellicht kan een aantal van jullie me op weg helpen om een mooi pakketje DVD-flops samen te stellen. Alvast bedankt!

Alle (nieuwe) films van Steven Seagal. Troy, Ishtar, Zardoz, Battlefield Earth, heel veel Nederlandse films etc. De flop 100 biedt veel aanknopingspunten.

Volgens mij kan je heel goedkoop (bij Blokker of FRS) de volgende titels kopen:

- Shades of Darkness
- Peak Experience
- Precious Find
- Snitch'd

Gegarandeerd plezier met heel erg slechte films.

Bij de blokker liggen een hoop rotzooi films voor 1,50 per stuk en 10 voor een tientje.

Inderdaad de Blokker eens uitproberen. Ook bij mediamarkt ligt er een hoop gigantische rommel in de 1 euro bakken.
Zoek en gij zult vinden

Bedankt voor de titels: zal es even gaan kijken!
Na wat zoeken op die titels kwam ik ook de volgende titel tegen: 'Manos' the Hands of Fate (http://www.moviemeter.nl/film/6256). Schijnt volgens velen zelfs de slechtste film allertijden te zijn. Die zou natuurlijk helemaal perfect zijn!

Iemand deze ergens gezien? FRS heeft 'em niet meer iig....

roger schreef:
Alle (nieuwe) films van Steven Seagal

Daar ben ik het enorm mee eens, wat een drama is die man. pffff

SiSsY bOY schreef:
Alle (nieuwe) films van Steven Seagal

Ook ik ben het daar mee eens maar onze aller vriend chuck Norris kan er ook wat van

Ik heb ook nog eens ooit Return of the Killer Tomatoes gekocht bij de Blokker voor € 1,50...

Remi
Ik ook, dat is een echte goedkope 'slechte' film

Inderdaad. Zo slecht, dat ik hem nog steeds niet heb gezien
Terwijl ik hem toch al zeker een half jaar in huis heb.
Toch maar eens een keer gaan kijken misschien.

Mijn allerslechtste film die ik gekocht heb bij Blokker:
Tim !
Deze film is pas echt een drama..................

Dustyfan
Ahum... Beneath Loch Ness (2001) Goedkoop wassie zeker, want ik kreeg 'm... En wel zo verschrikkelijk slecht, dat het pijnlijk en grappig tegelijk was.
Schotten die met dollars betalen, in Schotland... Een kurkdroge vlakte met een meertje, dat Schotland moest voorstellen. Een 'monster' dat duidelijk niet meer was dan een McDonalds-poppetje in een plas water.

Enz. enz. enz... Wie biedt!?

stinissen (crew)
Dustyfan schreef:
Ahum... Beneath Loch Ness (2001) Goedkoop wassie zeker, want ik kreeg 'm... En wel zo verschrikkelijk slecht, dat het pijnlijk en grappig tegelijk was.
Schotten die met dollars betalen, in Schotland... Een kurkdroge vlakte met een meertje, dat Schotland moest voorstellen. Een 'monster' dat duidelijk niet meer was dan een McDonalds-poppetje in een plas water.

Enz. enz. enz... Wie biedt!?

1 euro

is dit anders niks voor hem?

Hee, die heb ik ook! ( Film 134 ) € 14.95 voor betaald...
En ik heb er niets van geleerd

kos
Ik eis een foto in tutu Jeroen .

Die pas ik niet meer

Grim Weekend
Barbarian
The Fear: Ressurection

Firepower
en Ninja: the final duel! Beide voor minder dan 3 euro bij respectievelijk Bart Sm. en FRS. Vooral die laatste is hilarisch.
In Firepower speelt The Ultimate Warrior!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.chem.ucalgary.ca/groups/gshimizu/images/ultimate-warrior.jpg]

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

crocodile

paar euro 3 geloof ik

Ik heb hier ook nog B-films liggen die ik kan missen.
Retrogade en Dracula 3000 gaan voor 3 euro per stuk de deur uit.

binnenkort zal die wel weer een lootje trekken.

Pvt. Sanders
Uuuhh in de blokker van schagen 5 films voor 5 euro

Of koop gewoon alle Resident Evils ^^

Legionair van van Damme vind ik dom. Je verwacht aktie, je wacht erop, en wacht, en wacht, en wacht..... Dan is de film afgelopen. koste ook maar 4 euro. 4 euro te veel dus!

V & D heeft ook steeds vaker van die flop-films liggen...

Bart Smit heeft weer een heele lading flutfilms van 5 voor 5 euro.

Niet helemaal...

44 Minutes, The Point Men, Full Contact en Outrage zijn toch wel goede films voor 1,50/5 voor 5 euro.

Bij de mediamarkt zijn er weer 6 nieuwe bundels te vinden met 10 films erop. Ik zou ze wel willen kopen, ware het niet dat ik 1 t/m 6 al heb en er verschillende films van de eerste 6 bundels ook op de bundels7 t/m 12 staan . Kosten : 3,99 (ach 40 cent per film ).

Gast
geplaatst: vandaag om 07:56 uur

geplaatst: vandaag om 07:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.