- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Gezocht: goedkope slechte films! :)
Gezocht: goedkope slechte films! :)

RiBoP
-
- 17 berichten
- 1021 stemmen
Er is al een aanbiedingen-topic met daarin voornamelijk goede films, maar ik ben dus op zoek naar de allerslechtste films en bij voorkeur voor de allerlaagste prijzen
Het zit zo: onlangs lootjes getrokken voor Sinterklaas, lootje gekregen van iemand die nou niet bepaald bekend staat om zijn goede smaak voor films. Het idee is nu dus om een pakketje van bijvoorbeeld 10 (hangt van de prijzen af uiteraard, budget-technisch) in-en-in-slechte films te geven aan deze persoon.
Ik zag onlangs bij de Blokker bijvoorbeeld nog een actie van 10 DVD's voor 10 euro. Kende de meeste titels niet (niet gezien in ieder geval), maar wellicht kan een aantal van jullie me op weg helpen om een mooi pakketje DVD-flops samen te stellen. Alvast bedankt!

roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
Alle (nieuwe) films van Steven Seagal. Troy, Ishtar, Zardoz, Battlefield Earth, heel veel Nederlandse films etc. De flop 100 biedt veel aanknopingspunten.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3089 stemmen
Volgens mij kan je heel goedkoop (bij Blokker of FRS) de volgende titels kopen:
- Shades of Darkness
- Peak Experience
- Precious Find
- Snitch'd
Gegarandeerd plezier met heel erg slechte films.

Quentin
-
- 10172 berichten
- 8303 stemmen
Bij de blokker liggen een hoop rotzooi films voor 1,50 per stuk en 10 voor een tientje.

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18421 stemmen
Inderdaad de Blokker eens uitproberen. Ook bij mediamarkt ligt er een hoop gigantische rommel in de 1 euro bakken.
Zoek en gij zult vinden

RiBoP
-
- 17 berichten
- 1021 stemmen
Bedankt voor de titels: zal es even gaan kijken!
Na wat zoeken op die titels kwam ik ook de volgende titel tegen: 'Manos' the Hands of Fate (http://www.moviemeter.nl/film/6256). Schijnt volgens velen zelfs de slechtste film allertijden te zijn. Die zou natuurlijk helemaal perfect zijn!
Iemand deze ergens gezien? FRS heeft 'em niet meer iig....

SiSsY bOY
-
- 260 berichten
- 874 stemmen
Alle (nieuwe) films van Steven Seagal
Daar ben ik het enorm mee eens, wat een drama is die man. pffff

FrisoBoei
-
- 395 berichten
- 809 stemmen
Alle (nieuwe) films van Steven Seagal
Ook ik ben het daar mee eens maar onze aller vriend chuck Norris kan er ook wat van

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ook nog eens ooit Return of the Killer Tomatoes gekocht bij de Blokker voor € 1,50...

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Ik ook, dat is een echte goedkope 'slechte' film

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Zo slecht, dat ik hem nog steeds niet heb gezien
Terwijl ik hem toch al zeker een half jaar in huis heb.
Toch maar eens een keer gaan kijken misschien.

kort0235
-
- 605 berichten
- 480 stemmen
Mijn allerslechtste film die ik gekocht heb bij Blokker:
Tim !
Deze film is pas echt een drama..................

Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ahum... Beneath Loch Ness (2001) Goedkoop wassie zeker, want ik kreeg 'm... En wel zo verschrikkelijk slecht, dat het pijnlijk en grappig tegelijk was.
Schotten die met dollars betalen, in Schotland... Een kurkdroge vlakte met een meertje, dat Schotland moest voorstellen. Een 'monster' dat duidelijk niet meer was dan een McDonalds-poppetje in een plas water.
Enz. enz. enz... Wie biedt!?

stinissen (crew films & series)
-
- 21780 berichten
- 61256 stemmen
Ahum... Beneath Loch Ness (2001) Goedkoop wassie zeker, want ik kreeg 'm... En wel zo verschrikkelijk slecht, dat het pijnlijk en grappig tegelijk was.
Schotten die met dollars betalen, in Schotland... Een kurkdroge vlakte met een meertje, dat Schotland moest voorstellen. Een 'monster' dat duidelijk niet meer was dan een McDonalds-poppetje in een plas water.
Enz. enz. enz... Wie biedt!?
1 euro

Spartaan1986
-
- 3559 berichten
- 1984 stemmen
Grim Weekend
Barbarian
The Fear: Ressurection

bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
en Ninja: the final duel! Beide voor minder dan 3 euro bij respectievelijk Bart Sm. en FRS. Vooral die laatste is hilarisch.
In Firepower speelt The Ultimate Warrior!

Fikret8
-
- 6109 berichten
- 4083 stemmen
Ik heb hier ook nog B-films liggen die ik kan missen.
Retrogade en Dracula 3000 gaan voor 3 euro per stuk de deur uit.

Wolverine
-
- 525 berichten
- 878 stemmen
binnenkort zal die wel weer een lootje trekken.

Pvt. Sanders
-
- 108 berichten
- 0 stemmen
Uuuhh in de blokker van schagen 5 films voor 5 euro
Of koop gewoon alle Resident Evils ^^

sherena
-
- 261 berichten
- 123 stemmen
Legionair van van Damme vind ik dom. Je verwacht aktie, je wacht erop, en wacht, en wacht, en wacht..... Dan is de film afgelopen. koste ook maar 4 euro. 4 euro te veel dus!

Dogie Hogan
-
- 13380 berichten
- 788 stemmen
V & D heeft ook steeds vaker van die flop-films liggen...

Drs. DAJA
-
- 4331 berichten
- 4413 stemmen
Bart Smit heeft weer een heele lading flutfilms van 5 voor 5 euro.

sinterklaas
-
- 11521 berichten
- 3164 stemmen
Niet helemaal...
44 Minutes, The Point Men, Full Contact en Outrage zijn toch wel goede films voor 1,50/5 voor 5 euro.

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18421 stemmen
Bij de mediamarkt zijn er weer 6 nieuwe bundels te vinden met 10 films erop. Ik zou ze wel willen kopen, ware het niet dat ik 1 t/m 6 al heb en er verschillende films van de eerste 6 bundels ook op de bundels7 t/m 12 staan . Kosten : 3,99 (ach 40 cent per film
).