menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / THE BATTLE OF ALGIERS

zoeken in:
Weet iemand of er ergens voor een schappelijke prijs de DVD van "The Battle Of Algiers" te krijgen is??

Ik heb hier en daar al wat rondgekeken en bij Boudisque ligt de Criterion DVD (3 dvd) voor bijna 50 Euro....dat is wel erg veel geld...
Zijn van deze film meerdere en andere versies in omloop?

Alvast Bedankt!

Ik heb even voor je gekeken op El Cheapo. Bij Boudisque ligt ook een regio 2 uitgave van deze film voor rond de 30 euro en bij CD Wow kost de criterion editie ook 30 euro.

Is inderdaad nogal prijzig. Dit is de goedkoopste die ik kon vinden: Battle of Algiers. Komt met verzending op een totaal van ietsjes minder dan 30 euro.

Ik heb hem en zou hem eventueel in de pakketservice willen doen. Dus als er interesse is. Meld het.

Waar wacht je op? Ik ben direct kandidaat.

Ik ook wel, maar had jij niet een regio 0?

Ik houd me ook aanbevolen !

Regio 0 Idd. Afspeelbaar op alle dvd spelers dus(toch? )
Zet hem vanmiddag in de pakketservice en stuur hem dan overmorgen op(moet hem morgen zelf nog zien )

feanaro surion schreef:
Regio 0 Idd. Afspeelbaar op alle dvd spelers dus(toch? )
Zet hem vanmiddag in de pakketservice en stuur hem dan overmorgen op(moet hem morgen zelf nog zien )

Ik heb me aangemeld voor de pakketservice
Kan ik hem eerst eens "Live" beoordelen voordat ik evt. bereid ben de originele prijzige Criterion te kopen

Veel Dank !!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.