• 12.663 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.899 series
  • 31.273 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.669 gebruikers
  • 9.159.055 stemmen

Harsh Realm

zoeken in:

Flipman (redacteur)

• 6760 berichten
  • 1120 stemmen

Vijf jaar geleden, was ik (voor ik de Fenomenale Film zag) helemaal Gek op de serie "The Crow: Stairway To Heaven". Toen werd er opeens een andere serie uitgezonden, terwijl in de gids werd vermeld dat "The Crow" nog steeds werd uitgezonden. De plaatsvervangende serie was ene "Harsh Realm", maar dat boeide me niet. Ik wilde "The Crow" zien! Maar omdat ik die wel kon vergeten, besloot ik mijn aandacht toch maar op "Harsh Realm" te vestigen.

Wow! Wat 'n Gave Serie! Over een aantal militairen in 'n Virtual Realityspel, waarin het doel is om de Dictator die daar de Scepter zwaait ten val te brengen.

Dit is ook de opdracht van Lt. Thomas Hobbes (Scott Bairstow), bijgestaan door Mike Pinnochio (D.B. Sweeney). Als ze winnen, mogen ze weer uit het spel.

Misschien klopt deze synopsis niet helemaal, omdat het alweer vijf jaar geleden is.

Behalve een verdraaid Goeie Serie is de serie voor mij ook JeugdSentiment. Daarom zou ik 't zeer op prijs stellen als iemand me zou kunnen vertellen of de serie ook in 't Nederlands uitkomt, of hoe ik er het makkelijkst aan kan komen. Ik weet dat er 'n Europese (Britse) versie van bestaat, maar daar kun je alleen via internet aan komen.

Ik ben dus op soek naar 'n PAL/Regio 2-Versie van de serie, liefst met Nederlandse ondertiteling.

Bij Voorbaat Dank !

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

De serie is in ieder geval regio 2 te koop, met Engelse ondertiteling, bij Rodisc. Tenminste dat was hij, want daar heb ik hem gekocht.

Flipman (redacteur)

• 6760 berichten
  • 1120 stemmen

Ja, precies, dat wist ik al. Toch bedankt !

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2668 stemmen

http://www.nlstore.nl/shop5/shopexd.asp?id=727744

http://www.themusicsafe.com/id/3/735586081/

Ik weet niet of die winkels te betrouwen zijn, anders kan je ook bij http://www.boudisque.nl terecht, is betrouwbaar maar wel duurder.

U-96

• 11869 berichten
  • 1887 stemmen

Nlstore is wel te vertrouwen. Heb er vaak dingen besteld.

Flipman (redacteur)

• 6760 berichten
  • 1120 stemmen

Mja, maar aangezien het daar de Amerikaanse (NTSC)versie betreft, koop ik toch liever de Europese. Oké, de DVD van "Crossroads" deed het wel bij ons thuis, NTSC-versie (en nee NIET die met Britney Spears !).

Toch vertrouw ik liever op PAL.

Flipman (redacteur)

• 6760 berichten
  • 1120 stemmen

Is er trouwens misschien iemand die de serie wat beter kent en mij kan vertellen hoeveel afleveringen ervan zijn, in totaal?

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Hier kan je alles over tv-series vinden, episode list (9), beschrijvingen van de episoden, goofs en wat al niet meer.

Je vind er heel veel info van series die nu in USA uitgezonden worden, maar ook van oude series.

Flipman (redacteur)

• 6760 berichten
  • 1120 stemmen

Eh... hartelijk dank, maar als ik die link aanklik kom ik op de Site "/". Zou je de link opnieuw willen invoeren, Alsjeblieft ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.