- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Once Upon a Time in America DIGIPACK
Once Upon a Time in America DIGIPACK
Derek Vinyard
-
- 93 berichten
- 182 stemmen
Ik ben op zoek naar de DIGIPACK van Once Upon America, ik heb begrepen dat ie moeilijk verkrijgbaar is, nu is mijn vraag of iemand weet waar deze nog te koop is? Of te bestellen via internet?
In de winkels liggen alleen maar van die doorzichtige keepcases, digipack is echt veel mooier!
Zelfde verpakking als Casablanca, je ziet De Niro en Woods (?) vermomd waar je discs indrukt.
Wie kan mij helpen?
B.V.D.
Derek Vinyard
-
- 93 berichten
- 182 stemmen
Niet teveel reacties jongens, ik houd het niet bij... !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zoeken op Google en plaatsen: 130 seconden.
Deze 2-disc Special Edition versie zit in een digipack verpakt waar overheen een slipcase geschoven is. Deze ziet er mooi, netjes en stevig uit!
eerdekes
-
- 1529 berichten
- 587 stemmen
En heeft mij toendertijds maar 10 € gekost
Derek Vinyard
-
- 93 berichten
- 182 stemmen
ja wijsneus en wat zie je als je op die link drukt; NIET leverbaar
digipack is moeilijk te krijgen op de dag van vandaag, digipacks zijn limited, er worden nu alleen maar standaard amaray keepcases uitgebracht (overigens zijn de disc's exact hetzelfde)
toch heb ik liever de digipack, ziet er idd mooi, netjes en stevig uit!
mijn vraag was dan ook of iemand weet waar deze nog verkrijgbaar is voor een redelijke prijs...
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8410 stemmen
op het forum van www.dvd.nl is hij vast wel uit te halen
Pacino88
-
- 608 berichten
- 1441 stemmen
Zeer schitterend is die digipack,ik heb die nog van dvd.nl gehaald toen die al OOP was.Maar nu maakt het me niet veel meer uit.One flew... en Casablanca heb ik bijvoorbeeld weer in normale keepcase.
Alleen the adventures of robin hood,OUATIA,unforgiven en doctor zhivago heb ik in digipack (van warner dan)
Gewoon veel ebay checken en dvd fora.