• 12.483 nieuwsartikelen
  • 167.155 films
  • 10.811 series
  • 31.082 seizoenen
  • 625.152 acteurs
  • 195.441 gebruikers
  • 9.136.082 stemmen

Once Upon a Time in America DIGIPACK

zoeken in:

Derek Vinyard

• 93 berichten
  • 182 stemmen

Ik ben op zoek naar de DIGIPACK van Once Upon America, ik heb begrepen dat ie moeilijk verkrijgbaar is, nu is mijn vraag of iemand weet waar deze nog te koop is? Of te bestellen via internet?

In de winkels liggen alleen maar van die doorzichtige keepcases, digipack is echt veel mooier!

Zelfde verpakking als Casablanca, je ziet De Niro en Woods (?) vermomd waar je discs indrukt.

Wie kan mij helpen?

B.V.D.

Derek Vinyard

• 93 berichten
  • 182 stemmen

Niet teveel reacties jongens, ik houd het niet bij... !

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zoeken op Google en plaatsen: 130 seconden.

Deze 2-disc Special Edition versie zit in een digipack verpakt waar overheen een slipcase geschoven is. Deze ziet er mooi, netjes en stevig uit!

eerdekes

• 1529 berichten
  • 587 stemmen

En heeft mij toendertijds maar 10 € gekost

Derek Vinyard

• 93 berichten
  • 182 stemmen

ja wijsneus en wat zie je als je op die link drukt; NIET leverbaar

digipack is moeilijk te krijgen op de dag van vandaag, digipacks zijn limited, er worden nu alleen maar standaard amaray keepcases uitgebracht (overigens zijn de disc's exact hetzelfde)

toch heb ik liever de digipack, ziet er idd mooi, netjes en stevig uit!

mijn vraag was dan ook of iemand weet waar deze nog verkrijgbaar is voor een redelijke prijs...

Quentin

• 10202 berichten
  • 8410 stemmen

op het forum van www.dvd.nl is hij vast wel uit te halen

Pacino88

• 608 berichten
  • 1441 stemmen

Zeer schitterend is die digipack,ik heb die nog van dvd.nl gehaald toen die al OOP was.Maar nu maakt het me niet veel meer uit.One flew... en Casablanca heb ik bijvoorbeeld weer in normale keepcase.

Alleen the adventures of robin hood,OUATIA,unforgiven en doctor zhivago heb ik in digipack (van warner dan)

Gewoon veel ebay checken en dvd fora.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.