- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Donnie Darko
Donnie Darko
De GeuS
-
- 2178 berichten
- 2853 stemmen
Ik heb deze film nu voor het eerst gekeken en ben zeer onder de indruk.
Mijn vraag is dan ook welke DVD uitgave ik het beste kan kopen;
op el Cheap staat de gewone, de "Special edition" en de "nieuwe uitgave"
Alleen de nieuwe uitgave is 20 minuten langer? (118 min ipv 98 minuten)
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3192 stemmen
Volgens mij kun je het best de Special edition kopen,heb hem zelf ook. Al weet ik niet wat het verschil is met de gewone versie.
Naast de barcode op de achterkant staat een code (op die van mij is dat DS90115N) let er op dat het nummer eindigd op een N,die staat voor "New",er zijn namelijk problemen geweest met de eerste uitgaven van de dvd.
Maar als je deze gewoon in de winkel koopt kun je er waarschijnlijk vanuit gaan dat dit allemaal nieuwe verbeterde uitgaven zijn.Bij de Special Edition zeker.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij kun je het best de Special edition kopen,heb hem zelf ook. Al weet ik niet wat het verschil is met de gewone versie.
Naast de barcode op de achterkant staat een code (op die van mij is dat DS90115N)
Heb deze ook. De DTS Special Edition van GoedkoopsteDVD.nl voor, ik dacht, slechts €6.
En ik ben er erg tevreden mee.
Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
De Director's Cut is wel veel leuker, die heb ik
CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
Director's Cut zou ik vermijden, vind hem veel minder dan het origineel. Er wordt veel te veel uitgelegd en het mysterieuze sfeertje is gewoon wat minder daardoor.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Director's Cut zou ik vermijden, vind hem veel minder dan het origineel. Er wordt veel te veel uitgelegd en het mysterieuze sfeertje is gewoon wat minder daardoor.
Daarom twijfel ik ook nog steeds of ik de Director's Cut zal kopen of niet.
Het is natuurlijk een mooie S.E., maar wat jij zegt van het mysterieuze sfeertje, dat wordt dan inderdaad wel minder.
Al begrijp ik de film al wel, toch zal het gevoel veranderen na dat commentaar te hebben gezien, denk ik.