• 12.931 nieuwsartikelen
  • 169.058 films
  • 11.076 series
  • 31.733 seizoenen
  • 629.268 acteurs
  • 196.142 gebruikers
  • 9.176.405 stemmen

Donnie Darko

zoeken in:

De GeuS

• 2178 berichten
  • 2853 stemmen

Ik heb deze film nu voor het eerst gekeken en ben zeer onder de indruk.

Mijn vraag is dan ook welke DVD uitgave ik het beste kan kopen;

op el Cheap staat de gewone, de "Special edition" en de "nieuwe uitgave"

Alleen de nieuwe uitgave is 20 minuten langer? (118 min ipv 98 minuten)

jassonn

• 5303 berichten
  • 3192 stemmen

Volgens mij kun je het best de Special edition kopen,heb hem zelf ook. Al weet ik niet wat het verschil is met de gewone versie.

Naast de barcode op de achterkant staat een code (op die van mij is dat DS90115N) let er op dat het nummer eindigd op een N,die staat voor "New",er zijn namelijk problemen geweest met de eerste uitgaven van de dvd.

Maar als je deze gewoon in de winkel koopt kun je er waarschijnlijk vanuit gaan dat dit allemaal nieuwe verbeterde uitgaven zijn.Bij de Special Edition zeker.

De GeuS

• 2178 berichten
  • 2853 stemmen

k, dank u....

guanowceend

• 21 berichten
  • 22 stemmen

Heb ze allebei.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

jassonn schreef:

Volgens mij kun je het best de Special edition kopen,heb hem zelf ook. Al weet ik niet wat het verschil is met de gewone versie.

Naast de barcode op de achterkant staat een code (op die van mij is dat DS90115N)

Heb deze ook. De DTS Special Edition van GoedkoopsteDVD.nl voor, ik dacht, slechts €6.

En ik ben er erg tevreden mee.

Maikeru

• 1934 berichten
  • 2388 stemmen

De Director's Cut is wel veel leuker, die heb ik

CinemAvanti.nl

• 282 berichten
  • 97 stemmen

Director's Cut zou ik vermijden, vind hem veel minder dan het origineel. Er wordt veel te veel uitgelegd en het mysterieuze sfeertje is gewoon wat minder daardoor.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

CinemAvanti.nl schreef:

Director's Cut zou ik vermijden, vind hem veel minder dan het origineel. Er wordt veel te veel uitgelegd en het mysterieuze sfeertje is gewoon wat minder daardoor.

Daarom twijfel ik ook nog steeds of ik de Director's Cut zal kopen of niet.

Het is natuurlijk een mooie S.E., maar wat jij zegt van het mysterieuze sfeertje, dat wordt dan inderdaad wel minder.

Al begrijp ik de film al wel, toch zal het gevoel veranderen na dat commentaar te hebben gezien, denk ik.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.