- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Vuelven / Tigers Are Not Afraid
Vuelven / Tigers Are Not Afraid
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Wie kan mij adviseren?
Ik wil heel graag Vuelven / Tigers Are Not Afraid kopen en heb 'm hier gevonden voor een prijs die ik er wel voor over heb. Maar Amazon is Amazon dus de technische specificaties zijn niet helemaal duidelijk.
Kan iemand mij met zekerheid vertellen of er op deze editie Engelse ondertiteling op staat? Ik vind het zelf geen hele grote ramp om eventueel de film met een Engelse dub te kijken (liever niet natuurlijk), maar ik wil de film ook graag een keer aan anderen laten zien en dan is de originele Spaanse track natuurlijk veel mooier.
En is de film afspeelbaar op mijn regio 2 Bluray?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
No English Subtitles staat in een reactie van iemand die deze uitgave kocht.
Blijkbaar dan ook geen Engelse dub.
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
No English Subtitles staat in een reactie van iemand die deze uitgave kocht.
Blijkbaar dan ook geen Engelse dub.
Er was een andere die dat weer tegensprak - vandaar. Maar ik vind beide verhalen (te) vaag en ik ben op zoek naar iemand die de film heeft of hier uit officiele kanalen meer over weet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik heb even verder gezocht. Als het om dezelfde uitgave gaat, dan zit er zowel Engelse ondertiteling als een versie met Engelse dub op:
Tigers Are Not Afraid (SteelBook) Blu-ray Review | High Def Digest - bluray.highdefdigest.com
Gaat wel om Amerikaanse uitgave he, ik weet niet hoe het zit met regiocodes.
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Als het om dezelfde uitgave gaat:
Tigers Are Not Afraid (SteelBook) Blu-ray Review | High Def Digest - bluray.highdefdigest.com
Gaat wel om Amerikaanse uitgave he, ik weet niet hoe het zit met regiocodes.
Ah, dit is min of meer de informatie die ik zoek. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het om dezelfde uitgave gaat, maar aan de andere kant: het is toch ook een steelbook en eigenlijk heb ik niks aan andere uitgaves gevonden. Ik kan me herinneren dat Earth zei dat het nu niks meer uitmaakte wat betreft regiocodes, maar ik vind het toch handig om even te checken. Of misschien weet Tonypulp hier meer over?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ook te koop via Amazon.nl trouwens.
Ik denk ook dat de 2-disc steelbook dezelfde uitgave betreft die je overal ziet.
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
De verkoper in Nederland doet het waardeloos op Trustpilot - voor het geld maakt het weinig uit gelukkig.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Mocht je de DVD overwegen, die ligt voor slechts €5 bij Boekenvoordeel in de schappen.
Heb 'm zelf namelijk ook.