- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Gezocht Tex Avery DVD-box
Gezocht Tex Avery DVD-box

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ben er vandaag achter gekomen dat er alleen op de Franse markt een 4-disc en een 5-disc uit is gebracht met daarop (bijna) alle filmpjes van Tex Avery. (Het zijn echt hele bekende tekenfilmpjes van o.a. Droopy, Bugs Bunny, etc.)
Deze staat met stip op nr 1 op mijn to buy list. Kan hier werkelijk geen genoeg van krijgen.
Weet iemand waar ik die makkelijk kan kopen aangezien ijn Frans niet je van het is?
Alvast bedankt.

Wouter
-
- 18690 berichten
- 3040 stemmen
Tik 'Tex Avery' in op http://www.amazon.fr/ nadat je 'touts les produits' op dvd hebt gezet.
Zie de 5 dvd editie, de 4 dvd editie en de twee 2 verschillende dubbeldvd edities.
Sommige zijn tweedehands (Neuf et d'occasion) flink goedkoper. Vragen kunnen in het engels naar [email protected]

Wouter
-
- 18690 berichten
- 3040 stemmen

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Bedankt Wouter.
Maar dat Frans ligt me toch echt niet, wat een werk om deze box te bemachtigen.

kappeuter (crew films)
-
- 74406 berichten
- 5928 stemmen
Hoezo ? Dvdzone is een Engelstalige site die ook verzendt naar Nederland. Ik heb er wel een paar keer iets besteld. Prima service.
En de dvd's bevatten ook Engelse audio.

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Thanx kapp, had die 2e link over het hoofd gezien.
Nu nof ff het verschil tussen beide boxen te weten komen.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Belgische site. Diverse malen mijn Engelse berichtjes keurig in het Nederlands beantwoord gekregen. Gebruik het vooral voor tv-series (waar ik vaak graag de NL-versie van wil hebben)