• 13.111 nieuwsartikelen
  • 169.848 films
  • 11.153 series
  • 31.911 seizoenen
  • 630.883 acteurs
  • 196.409 gebruikers
  • 9.183.241 stemmen

Gezocht Tex Avery DVD-box

zoeken in:

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ben er vandaag achter gekomen dat er alleen op de Franse markt een 4-disc en een 5-disc uit is gebracht met daarop (bijna) alle filmpjes van Tex Avery. (Het zijn echt hele bekende tekenfilmpjes van o.a. Droopy, Bugs Bunny, etc.)

Deze staat met stip op nr 1 op mijn to buy list. Kan hier werkelijk geen genoeg van krijgen.

Weet iemand waar ik die makkelijk kan kopen aangezien ijn Frans niet je van het is?

Alvast bedankt.

Wouter

• 18690 berichten
  • 3040 stemmen

Tik 'Tex Avery' in op http://www.amazon.fr/ nadat je 'touts les produits' op dvd hebt gezet.

Zie de 5 dvd editie, de 4 dvd editie en de twee 2 verschillende dubbeldvd edities.

Sommige zijn tweedehands (Neuf et d'occasion) flink goedkoper. Vragen kunnen in het engels naar [email protected]

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Bedankt Wouter.

Maar dat Frans ligt me toch echt niet, wat een werk om deze box te bemachtigen.

kappeuter (crew films)

• 74406 berichten
  • 5928 stemmen

Hoezo ? Dvdzone is een Engelstalige site die ook verzendt naar Nederland. Ik heb er wel een paar keer iets besteld. Prima service.

En de dvd's bevatten ook Engelse audio.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Thanx kapp, had die 2e link over het hoofd gezien.

Nu nof ff het verschil tussen beide boxen te weten komen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Belgische site. Diverse malen mijn Engelse berichtjes keurig in het Nederlands beantwoord gekregen. Gebruik het vooral voor tv-series (waar ik vaak graag de NL-versie van wil hebben)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.