menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / 2001 A Space Odyssey geen subs?

zoeken in:
De 2001 A Space Odyssey bij play.com
heeft geen subs vermeldt de site. Ik heb dit eerder gehad dat play dat aangaf (One Flew Over The Cuckoo's Nest SE), terwijl het toen niet waar was (ik geloofde de info op dvdcompare.org.uk)

dvdcompare geeft bij 2001 space odyssey aan dat er engelse subs op zitten, wat ik goed genoeg vindt. maar play zegt van niet.

wie heeft er toevallig deze film op play gekocht en kan mij deze info geven?

bvd

tovenaar
Ik heb ook de Engelse DVD van 2001: A Space Odyssey van Play.com. Die van mij heeft Engelse, Nederlandse en andere subs.

nederlandse ja? dat is moeilijk voor te stellen,
is het niet de CE Box? heb je echt de snapper case versie/

tovenaar
Snapper Case = kartonnen hoesje met kunststof-sluitdingetje toch? Die heb ik ja. Het is de DVD die in de Stanley Kubrick box zit / zat. En daar zit inderdaad NL-ondertiteling bij.

precies, ok dan weet ik het zeker.
heb je hem recent gekocht?

tovenaar
Ehm, ongeveer drie-kwart jaar terug denk ik?

ach zo.
ik heb wel eens gehoord dat realeases veranderen (is bij se7en ook gebeurd) dus ik ben bang dat ik ze niet heb. eng subs volstaan al maar ik weet niet of ik het risico moet nemen.
wie zou jij geloven: play of dvdcompare (eerder won dvdcompare al bij mij)

tovenaar
Ik denk dat je bij 2001: A Space Odyssey gewoon de gok mag wagen. Zonder ondertiteling wordt je namelijk nog overdonderd door al dat moois. Die paar zinnen die er gesproken worden zou je eventueel ook wel zonder ondertiteling kunnen doen. Ikzelf heb de ondertiteling nooit aanstaan omdat dat de lettertjes allemaal in de weg zitten in de mooie plaatjes.

Ik heb verder nog nooit van dvdcompare gehoord, dus ik weet niet of dit te vertrouwen is...

Jesusxl, ik zou de gok gewoon nemen! Maar wie ben ik om iets tegen jesus in te brengen he .

starbright boy (moderator)
Ik zag een tijdje geleden de Engelse versie in een nl-winkel liggen, had ook nl-subs. Overigens is de Nederlandse versie bij Free record shop maar een paar euro duurder. (play ongeveer 12, FRS 14,99)

FisherKing
Hij zat ook in die actie bij FRS 3 halen 2 betalen ? , dan zou ie mar 10 Euro kosten.

starbright boy (moderator)
Zat idd, actie is voorbij.

ja de actie had ik ook opgemerkt, maar idd te laat.
wat je zegt klopt tovenaar, het beeld is idd indrukwekkend en die letters irriteren idd een beetje, zo weinig als er gesproken wordt.
wat frs betreft, die is hier ook een maar die hebben hem op het moment niet en bestellen doe ik daar niet graag door slechte ervaringen.
iedereen toch bedankt voor de tips, ik koop hem wel gewoon bij play.

tovenaar: dvdcompare.org.uk is een echt handige site, waar users en mensen zelf hun eigen dvd release info insturen. je hebt gelijk, niet 100% betrouwbaar. maar wel het meest betrouwbaar naar mijn mening. en ik ben niet jesus, maar jesusxl dus iets inbrengen kan geen kwaad (rare nickname eigenlijk, maar ja ik heb hem 5 jaar terug of zo verzonnen )

tovenaar
Mooi! Have fun met 2001, het is en blijft een meesterwerk!

Boeie, er word niet veel in geluld! Dat beetje kan je toch wel verstaan?

Ik heb die van de Stanley Kubrick Collection (oa. bij Van Leest), en dan zit er gewoon subs bij.

Hoef trouwens alleen nog maar Eyes Wide Shut en Dr. Strangelove, en dan heb ik alles wat op DVD te verkrijgen is.
Van The Killing tot 2001.

Heb de Stanley Kubrick Collection versie (one disc edition) van 2001 A Space Odyssey met NL subs.
Is gewoon voor 10 euro bij MusicStore, VanLeest of FRS te halen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:54 uur

geplaatst: vandaag om 12:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.