- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?
beavis
-
- 6638 berichten
- 15023 stemmen
Heeft iemand concrete info over de r2 releases van de recut versie van Sin City? Het bericht was ooit dat de release van deze versie in regio 2 uitgesteld zou worden tot de bioscoop release van Sin City 2, maar die is ondertussen zelf ook al aardig uitgesteld. Ik heb on-line een Zweedse versie gezien en ik zag net dat Amazon.de en Amazon.fr een recut versie in hun database hebben opgenomen voor release (december in Frankrijk, mooie cover heeft deze versie trouwens). Mijn vraag is dus concreet of er nu ook in Nederland een release van de recut versie van de film gaat komen. Ik heb nog niets in een release lijst kunnen vinden, maar misschien weet iemand hier meer...
bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Net als vele anderen wacht ik al jaren op Blade Runner. Ik wordt er zo moe van...........
Import bij de boudisque voor de lieve zachte prijs van 27,95.
Beter iets dan niets.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Natuurlijk zitten we allemaal te wachten op die ene topper: THE INQUIRY!!!!
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Les Poupées Russes zou ik graag op dvd willen hebben...
bartsch
-
- 213 berichten
- 282 stemmen
Blade runner 19.95 volgens mij met onder titels, directors cut bij van leest!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Les Poupées Russes zou ik graag op dvd willen hebben...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Net als vele anderen wacht ik al jaren op Blade Runner. Ik wordt er zo moe van...........
starbright boy (moderator films)
-
- 22565 berichten
- 5229 stemmen
Met alleen Franse ondertiteling, da's misschien niet echt handig.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Nee, want met mijn vakantie-Frans ga ik dan toch wel een hoop van de film missen ben ik bang 
Jammer! Maar we blijven afwachten...
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Is wel op regio 1 dvd verschenen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22565 berichten
- 5229 stemmen
Jeanne Dielman, 23 Quai du Commerce, 1080 Bruxelles van Chantal Akerman, de oudere films van Aleksandr Sokurov en Edward Yangs A Brighter Summer Day.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2413 stemmen
Zou graag Tenshi no Tamago op DVD zien verschijnen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22565 berichten
- 5229 stemmen
Ik ook trouwens.
Slater (crew films & series)
-
- 1365 berichten
- 9181 stemmen
Mobsters (The Evil Empire)...regio 2 
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Tenshi No Tamago
Tokyo.Sora
Kofuku No Kane
Zahrada
Il Conformista
Amico Di Famiglia `L
En ik wacht ook al een hele tijd op de Nederlandse relase van Les Poupes Russes.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4521 stemmen
Fear And Desire
Maar ja, dat zal waarschijnlijk niet door gaan.
ShinhwaSarang
-
- 5 berichten
- 3 stemmen
Xena Warrior Princess & Hercules: The Legendary Journeys
Zijn alleen in het buitenland te krijgen ja....helaas....
verder;
- Freedom
- Prey
- American Gothic (alleen regio 1, buitenland, koop ik misschien nog wel)
Fikret8
-
- 6176 berichten
- 4247 stemmen
Is 'Following' van Christopher Nolan als Regio 2 met NL subs ergens te krijgen?
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4521 stemmen
Ze mogen wel eens een mooie Saw boxset uit brengen van de eerste 3 delen. En dan een beetje nette SE's er in. Ik bedoel Saw I S.E. zit in metal box en Saw II is dan weer gewoon met een kartonnen hoesje.
Een metalbox met 3 metalboxen met S.E.'s van Saw er in
. En dan goed gevulde bonus DVD's dus niet die 30 minuten van Saw II
starbright boy (moderator films)
-
- 22565 berichten
- 5229 stemmen
Is 'Following' van Christopher Nolan als Regio 2 met NL subs ergens te krijgen?
Nee, alleen zonder Nederlandse subs voor niet zo veel.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2356 stemmen
Leon, regio 2 uiteraard. Maar die zal wel meerdere keren genoemd zijn in dit topic. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Een iets uitgebreidere versie van Garden State zou wel welkom zijn.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Leon, regio 2 uiteraard. Maar die zal wel meerdere keren genoemd zijn in dit topic. 
Léon regio 2 bestaat. Er is een versie zonder nl ondertiteling o.a. bij Play te koop, en ik heb al een hele tijd geleden bij FRS een andere versie, maar met nl ondertiteling zien liggen.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2356 stemmen
Ik wil de versie met Nederlandse ondertiteling, maar heb deze vooralsnog niet zien liggen.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8577 stemmen
Is alleen nog in Belgie makkelijk te vinden
oa. bij extrazone en frs.
Fikret8
-
- 6176 berichten
- 4247 stemmen
De Franse dvd-versie van Léon (The Professional) bevat Nederlandse ondertiteling. Heb hem zelf ook in m'n bezit. 
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2356 stemmen
Is alleen nog in Belgie makkelijk te vinden
oa. bij extrazone en frs.
Bedankt voor de tip! 
