- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Godfather DVD box
Godfather DVD box

maurikz
-
- 10 berichten
- 11 stemmen
hallo,
ik was laatst in een winkel genaamd L&D of zoiets het was in scheveningen daarhadden ze de DVD box van the godfather van 89,95 € voor 49,95 € is dit echt een koopje of weten jullie waar hij nog goedkoper is of voor dezelfde prijs in een andere winkel.?
Maurikz

jay73
-
- 1184 berichten
- 1387 stemmen
Volgens mij bij FRS voor dezelfde prijs.

Melkor
-
- 357 berichten
- 706 stemmen
Mijn broer heeft de DVDbox van the Godfather voor 28,95 € gekocht in de FNAC in Gent, maar ik denk dat je er goed aan doet om hem L&D te kopen want hij is al uitverkocht in de FNAC.

dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
haal dat heerlen er maar af, dat is bij elke mediamarkt zo.

FrisoBoei
-
- 395 berichten
- 809 stemmen
In Filmdragers > Titels > Godfather:
Beste Mensen, waar kan ik het beste en goedkoopst de Godfather trilogy collection kopen?
Verder wil ik ook graag weten wat goed internetwinkels zijn voor het kopen van dvds?
alvast bedankt, Friso

Goodfella_90
-
- 10406 berichten
- 2579 stemmen
Ik bestel vrijwel altijd op www.freerecordshop.nl , www.bol.com en www.dvdplaneet.nl . Ik raad je overigens aan om die Godfather collectie bij bol.com te bestellen. Slechts 35,- en je hebt hem de dag nadat je hem besteld al in huis.

Maikeru
-
- 1934 berichten
- 2388 stemmen
Volgens mij was hij bij meerdere winkels veel goedkoper te krijgen... Enkele weken geleden lag hij bij Van Leest nog voor ongeveer 15 euro

Quido
-
- 14644 berichten
- 6084 stemmen
Bij de Media Markt Heerlen zag ik deze box vandaag liggen voor 29,99.

Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Bij de Free Record Shop, Media Markt... Via internet is soms wel wat duurder, maar de box ziet er wel mooier uit

FrisoBoei
-
- 395 berichten
- 809 stemmen
Merci, ik heb de box gevonden bij Amazon.co.uk
voor maar 26 euro inclusief verzendkosten!
Bedankt jongens!