• 143.327 films
  • 7.059 series
  • 21.431 seizoenen
  • 481.869 acteurs
  • 286.508 gebruikers
  • 8.231.985 stemmen

Godfather DVD box

zoeken in:

maurikz

• 10 berichten
  • 11 stemmen

hallo,

ik was laatst in een winkel genaamd L&D of zoiets het was in scheveningen daarhadden ze de DVD box van the godfather van 89,95 € voor 49,95 € is dit echt een koopje of weten jullie waar hij nog goedkoper is of voor dezelfde prijs in een andere winkel.?

Maurikz

jay73

• 1182 berichten
  • 1339 stemmen

Volgens mij bij FRS voor dezelfde prijs.

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Mijn broer heeft de DVDbox van the Godfather voor 28,95 € gekocht in de FNAC in Gent, maar ik denk dat je er goed aan doet om hem L&D te kopen want hij is al uitverkocht in de FNAC.

roda

• 1670 berichten
  • 962 stemmen

39.90 bij mediamarkt Heerlen.

dttom

• 2146 berichten
  • 2156 stemmen

haal dat heerlen er maar af, dat is bij elke mediamarkt zo.

reinepijn

• 40 berichten
  • 3 stemmen

mediamarkt alkmaar 29,95

FrisoBoei

• 395 berichten
  • 809 stemmen

In Filmdragers > Titels > Godfather:

Beste Mensen, waar kan ik het beste en goedkoopst de Godfather trilogy collection kopen?

Verder wil ik ook graag weten wat goed internetwinkels zijn voor het kopen van dvds?

alvast bedankt, Friso

Goodfella_90

• 10378 berichten
  • 2319 stemmen

Ik bestel vrijwel altijd op www.freerecordshop.nl , www.bol.com en www.dvdplaneet.nl . Ik raad je overigens aan om die Godfather collectie bij bol.com te bestellen. Slechts 35,- en je hebt hem de dag nadat je hem besteld al in huis.

Maikeru

• 1933 berichten
  • 2351 stemmen

Volgens mij was hij bij meerdere winkels veel goedkoper te krijgen... Enkele weken geleden lag hij bij Van Leest nog voor ongeveer 15 euro

Quido

• 14622 berichten
  • 5856 stemmen

Bij de Media Markt Heerlen zag ik deze box vandaag liggen voor 29,99.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Bij de Free Record Shop, Media Markt... Via internet is soms wel wat duurder, maar de box ziet er wel mooier uit

FrisoBoei

• 395 berichten
  • 809 stemmen

Merci, ik heb de box gevonden bij Amazon.co.uk

voor maar 26 euro inclusief verzendkosten!

Bedankt jongens!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.