• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.369.987 stemmen

Gezocht: Los Ojos de Julia (2010)

zoeken in:

dafoefan

• 373 berichten
  • 1519 stemmen

Beste mensen,

Een aantal dagen geleden bekeek ik de film: "Los Ojos de Julia". Echter was deze versie (naar wat later bleek) nagesynchroniseerd in het Frans, terwijl de film Spaans is. Ik ben op zoek naar de originele versie in het Spaans (met Nederlandse ondertiteling).

Kan iemand mij hieraan helpen?

Ik heb op internet naar de DVD gezocht, dit heeft echter nog niet tot een positief resultaat mogen leiden. Heeft iemand de DVD of een link waar de film (met NL ondertitels) te zien is, dan hoor ik dat erg graag!

Ik snap dat downloaden of online opzoeken niet altijd de meest fantastische manier is om films te kijken, maar als een film simpelweg niet op DVD te krijgen is, is de keuze snel gemaakt.

Alvast bedankt!

dafoefan

• 373 berichten
  • 1519 stemmen

Gevonden! Mag dus dicht. Dank.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

We sluiten dergelijke topics nooit. Als je nog even vermeldt waar je 'm hebt gevonden, hebben andere gebruikers er ook wat aan.

dafoefan

• 373 berichten
  • 1519 stemmen

Heb de DVD kunnen downloaden via Isohunt. Onder Julia's Eyes.

Had deze download al een hele tijd in de lijst staan en deed eigenlijk niets. Maar, toen begon hij gisteren opeens te lopen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.