• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.957 gebruikers
  • 9.369.980 stemmen

Enter the Void (Gaspar Noé)

zoeken in:

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

(afbeelding)

Zoek de Engelse Blu-Ray uitgave voor een schappelijke prijs.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Niemand?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Amazon US heeft die versie, Amazon.com: Enter the Void [Blu-ray]: Nathaniel Brown, Paz de la Huerta, Gaspar No?: Movies & TV. Ik heb de mijne van Amazon Duitsland. Heeft gewoon engelse subs, en originele taal. Prima editie wel SE. Op achterkant synopsis is alleen Duits. Voor 9,99 heb je al de normale versie op blu-ray vanuit Duitsland. (En dus de goede regio)

Ik Doe Moeilijk

• 1145 berichten
  • 197 stemmen

Waarom speciaal de Engelse versie Verhoeven? Volgens mij is er daarvan alleen nog maar een Amerikaanse (Regio A). Die wordt via Amazon US verkocht door een 3rd party seller die niet naar Nederland verzendt helaas.

De Franse uitgave heeft Engelse audio, echter alleen Franse subs waarvan het niet duidelijk is of die optioneel zijn of niet. (http://www.empireonline.com/forum/tm.asp?m=3009586). Amazon Fr en De rekenen allebei meer dan €7 verzendkosten voor een BD helaas (tenzij je voor minimaal €20 besteedt bij de Duitsers, dan gratis verzending).

Zit zelf ook al een tijdje te wachten op een betaalbare BD van ETV, een kwestie van wachten op een goede aanbieding denk ik (of een UK uitgave).

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Misschien dan maar deze twee bestellen:

The Limits of Control & Enter the Void

Ik Doe Moeilijk schreef:

Waarom speciaal de Engelse versie Verhoeven?

Vanwege dit: ''Der neue Film von Jim Jarmusch'' en ''Nach Irreversibel Der Neue Skandalfilm Von Gaspar Noe''.

Ik Doe Moeilijk

• 1145 berichten
  • 197 stemmen

I hear you.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Malick schreef:

Vanwege dit: ''Der neue Film von Jim Jarmusch'' en ''Nach Irreversibel Der Neue Skandalfilm Von Gaspar Noe''.

sabsabsab

• 647 berichten
  • 52 stemmen

Ik heb gehoort dat Gaspar Noé bezig is met een nieuwe film genaamd 'Love'.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.