• 155.513 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.452 acteurs
  • 347.064 gebruikers
  • 8.766.218 stemmen

Schindler's List op 1 DVD9?

zoeken in:

funkybee

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Heey,

M'n eerste vraag hier (ik hoop dat ik 'm op de goede plek post),

Weet iemand of er ook een release van Schindler's List op één enkele DVD9 uitgebracht is? Ik heb het nu alleen over de film en niet over de extra's. Ik zou die film zo graag zonder menu-onderbrekingen willen zien.

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

ik heb voor je gezocht maar ik kon alleen 2-disc vinden (komt denk ik vanwege de lengte van de film) Ik zie 2 opties

1. probeer de dvd op 'andere manier' te krijgen, misschien dat daar een versie van 1 disc staat

2. of je koopt gewoon de 2-disc editie en probeert deze zelf te converteren naar 1 disc (via google of 'andere manier' zoeken hoe dat moet)

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Kwaliteit wordt dan wel flink minder. Staat niet voor niets over 2 dvd's. Ligt er maar net aan waar je de meeste waarde aan hecht. Mij lijkt kwaliteit.

AGE-411

• 10191 berichten
  • 706 stemmen

Als je hem op 1 wil kan je de film gewoon ergens downloaden en subs zoeken.

Zo lang is die nu ook weer niet; Er zijn langere films die in 1 file zijn.

funkybee

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga ook absoluut voor kwaliteit. De eerste vereiste is dus geen downsampling van data.

Ik heb hier de originele 2-disc variant van Schindler's List liggen. Een tijdje geleden heb ik een mediaplayer aangeschaft. Ik wil graag die discs converteren naar 1 video_ts map, zodat ik de film zonder onderbrekingen kan zien.

Met DVDRemake heb ik een poging gewaagd om dit voor elkaar te krijgen. Resultaat: de gegenereerde single video_ts map start met een keuzemenu, waarbij ik kan kiezen uit de start van disc 1 of disc 2. Ik ben dus na veel rekenwerk niet veel opgeschoten.

Weet iemand raad? Ik zoek ondertussen ook even door.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.