menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Into The wild en Once upon a time in america

zoeken in:
Weet iemand waar goedkoop Into The wild en Once upon a time in america te vinden zijn.

liever niet de qf editie van into the wild.

13woutie13
Ik heb laatst Once Upon a time in America bij Van Leest gezien. (FRS dan ook lijkt me) €10,- of 3 voor €25,-.

Eigenlijk pas sinds kort ligt die weer in de winkel. Ik heb er een halfjaar geleden overal nog naar gevraagd, maar nergens was hij er. Gelukkig heb ik nu een hele mooie 2-disc edition via marktplaats gekocht.

Into the Wild moet zeker wel te vinden zijn. Even goed zoeken
Succes!

ja 10 euro is hij wel te vinden, wil hem eigenlijk goedkoper (arme student he).

Once Upon A Time In America ligt sinds kort weer in de winkel.

Ik zag gister trouwens Into The Wild voor 7,50 bij de hoogvliet liggen (Quality Film Collection edtitie) .

Je moet voor die QFC nooit meer dan 7 euro betalen. Als je goed zoekt vind je ze daar wel ergens voor. Sowieso bij mediamarkt. V&D en bol.com hebben voor QFC 3 halen 2 betalen; 20 euro voor 3 dus.

Hebben ze wel subs als ik bij amazon koop zie nergens iets staan??

Dat is nou het nadeel van amazon. Dat zetten ze er veel te weinig bij. Meestal bevat de DVD op z'n minst Engelse subs, maar dat kan ik nooit zeker weten. Ik heb al redelijk wat besteld bij Amazon en het is pas één keer voorgekomen dat er helemaal geen subs bij zaten. Geen ramp hoor, Donnie Darko was prima te volgen zonder.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:51 uur

geplaatst: vandaag om 05:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.