ad
  • 141.815 films
  • 6.864 series
  • 20.887 seizoenen
  • 470.263 acteurs
  • 285.304 gebruikers
  • 8.180.602 stemmen

Gezocht: films van Rob van Eyck

zoeken in:

yeyo

• 6131 berichten
  • 3779 stemmen

Ik zoek films van de Belgische cultcineast Rob van Eyck. The Afterman had onlangs een dvd release gekregen, maar is nergens meer te vinden. Wie kan me helpen?

yeyo

• 6131 berichten
  • 3779 stemmen

Helaas al een hele tijd out of stock.

kappeuter (crew)

• 60931 berichten
  • 5034 stemmen

Ah ik zie het nu ook.

Quido

• 14621 berichten
  • 5854 stemmen

Mail gewoon even naar hem (via die site), wellicht kan ie je meer vertellen over een evt. re-release.

beavis

• 6515 berichten
  • 11978 stemmen

heb de dvd besteld via free record shop.be en kreeg em in record tijd binnen! ze leveren dus gewoon in Nederland voor dezelfde kostten, echt een aanrader.

kappeuter (crew)

• 60931 berichten
  • 5034 stemmen

Niet meer op frs.be te vinden...

yeyo

• 6131 berichten
  • 3779 stemmen

Nee inderdaad, daar had ik ook al gezocht. Ik zal maar zoals Quido voorstelde maar even een mailtje sturen.

beavis

• 6515 berichten
  • 11978 stemmen

oef, dan ben ik blij dat ik op tijd was. was namelijk niet zo heel lang geleden!

hopelijk heb je succes met je mail, anders wordt het een lastige (ebay misschien?). Ik had ook gehoord dat er een box zou komen met de drie Afterman films, dus als dat nog gaat gebeuren, kan je nog in de herkansing

yeyo

• 6131 berichten
  • 3779 stemmen

Ondertussen terug beschikbaar op frs.be, natuurlijk meteen besteld!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.