- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Grindhouse Dvd/Blu-Ray uitgave !
Grindhouse Dvd/Blu-Ray uitgave !

Rascal Ryan
-
- 77 berichten
- 106 stemmen
Regisseur, scriptschrijver en producent Edgar Wright (Hot Fuzz, 2007) openbaarde op zijn Twitter pagina dat hij deze week een bijeenkomst had waar hij een audiocommentaar opnam die hoort bij zijn "faux trailer" Don't. Deze was te zien tijdens de Noord-Amerikaanse bioscooprelease van Grindhouse (2007). De "duofilm" van Robert Rodriguez en Quentin Tarantino, omringd met allerlei van dit soort neptrailers, werd uiteindelijk in tweeën gehakt met de films Planet Terror en Death Proof als "definitieve" eindproducten.
Wright op zijn Twitter pagina: "So, get this, tomorrow I am doing a commentary on 'Don't'. Some of you will know what that means is finally happening." Dit kan niet anders betekenen dat we binnenkort eindelijk een Grindhouse Dvd/Blu-Ray mogen verwachten, inclusief de vele faux movietrailers.
Grote vraag is vervolgens of deze uitgave ook met Nederlandse ondertitels wordt verspreid.
Bron: © FilmTotaal 2010
Eindelijk ! Ik wacht al zolang op deze uitgave ! In Japan was er al een 6disc uitgaven van Grindhouse. Ik heb zelfs op het punt gestaan deze te laten importeren aangezien Japan toch dezelfde regio code draagt.
Amazon.com: Grindhouse Limited Edition 6-DVD Boxset: Grind House +…

Rascal Ryan
-
- 77 berichten
- 106 stemmen
Ben ik de enige die dit goed nieuws vind ?

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dat wordt echt zo'n dvd voor de heb. Want de faux trailers zijn op internet te bekijken en de twee films heb ik al (tweevoudig) op dvd.
Maar toch wil ik hem hebben

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Kan ik 'm eindelijk eens zien zoals die bedoeld was.

Poepgezicht
-
- 298 berichten
- 1246 stemmen
Bedankt voor de info . Heeft iemand al enige idee wanneer deze komt?

Rascal Ryan
-
- 77 berichten
- 106 stemmen
Volgens geruchten ergens in september als Machete in de bioscopen draait.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
$82.95 (oef! )
Het is jammer dat er 4 dvd's in zitten die identiek zijn aan de eerdere 2 disc releases. Zelfde extra's. Deze heb ik nu dus al ieder 2 keer. (eerst uit Amerika meegenomen, daarna nog de BeNeLux release gekocht, waren toch wel erg toffe doosjes)
Daarnaast staat op disc 5 de Grindhouse versie, met een 6e extra disc:
Grindhouse - US Trailer
2006 San Diego Comicon
Tarantino Interview (About the homages in Death Proof, About Planet Terror, Use of Music, Possible Sequel to Death Proof)
Staff/Cast comments
The Directors of the Fake Trailers
Comments on past Grindhouse Films
Making Of Planet Terror
En het zit wel in een hele, hele, hele, hele vette verpakking.
Maar niet voor zo veel geld, zeker niet als ze beide al tweevoudig bezit.

Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4429 stemmen

Dh PING
-
- 304 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zelf de 2-disc Collector's Edition van Grindhouse via Amazon.co.uk
Valt hier te bestellen: Grindhouse Collector's Edition [Blu-ray]: Amazon.co.uk: Film & TV