menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Romanzo Criminale (2005)

zoeken in:
Romanzo Criminale (2005)

Iemand een tip waar ik deze film kan kopen? Origineel / NL ondertiteling uiteraard.

2 maanden terug was ik in Apeldoorn bij van Leest, daar was net de laatste verkocht uit de 5,- Euro bak. Zou niet meer binnen komen ook.

Op de website van van Stockum stond ie ook maar toen ik wilde bestellen was ie ineens weg.

Etc. Ik ben iedere keer net te laat voor deze film lijkt het.

De Cinema Italia 4 box bestellen is geen optie voor mij, staan verder geen films op die ik graag wil zien. Wordt dan wel erg prijzig voor 1 film...

Internet afgestruind...maar nee hoor.
Help !

Gisteren bij van Leest in Amersfoort heeft een medewerker alles in het werk gesteld om nog een dvd te vinden, een filiaal in Tiel bleek er nog één te hebben. Maar nee, bij nader onderzoek bleek ook die laatste dvd weg te zijn voor de mooie prijs van 5,- euro

Gast
geplaatst: vandaag om 23:40 uur

geplaatst: vandaag om 23:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.