menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Chantal Akerman Collection (OOP)

zoeken in:
Malick
Ik heb de Chantal Akerman Box nu bij Cosmox, Bol.com, Wehkamp en Boeknet besteld maar iedere keer krijg ik dit naar een maand te horen.

Wij hebben contact opgenomen met onze leverancier en zij hebben de dvd box op dit moment ook niet op voorraad en geven aan dat er tocht een lange tijd overheen kan gaan. Wellicht dat de box helemaal niet meer terug komt.

Heeft iemand deze box in de winkel zien staan? Zo ja, zou het mogelijk zijn dat je die voor mij aanschaft? Ik betaal alles netjes terug met wat extra erbij.

Er is inmiddels wel een Criterion versie van dezelfde box.

Maar ik zal hier nog even uitkijken naar deze en je dan PM sturen.

Malick
Gisteren toch wel een surrealistische moment want de box van Chantal Akerman kwam gewoon binnen van bol.com. Erg vreemd want de eerste keer kreeg ik een mail dat de box niet meer te leveren was. Maar vorige week zag ik opeens ''3-4 werkdagen'' bij het leveren staan en toch nog een laatste keer geprobeerd.

De box is dus in perfecte staat binnengekomen. Ik ben een tevreden mens.

Ik had trouwens wel stiekem gedacht dat La Captive ook in de box zat. Maar die moet ik dus importeren...

Allen hartelijk bedankt voor het helpen zoeken!

La Cpative staat voor 5 (of is h 7 euro) bij Fame in Amsterdam. De inport versie van Artifical Eye.

Verder is er nog een R3 van Night and Day en komt binnenkort Un Divan à New York (Akerman light zoals SB het noemde) uit bij Lumière.

starbright boy (moderator)
Divan komt uit bij Universal. Rechten liggen blijkbaar bij Studio canal en dat wordt in Nederland door Universal gedaan.

deze box staat gewoon te koop in het filmmuseum voor maar 60 Euro.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.