menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / La Grande Vadrouille met Nederlandse ondertiteling?!

zoeken in:
kappeuter (crew)
Kocht ik dus de Franse dvd op Amazon.fr die Nederlandse ondertiteling zou bevatten...
Nou niet dus!

Heeft iemand een link voor me waar ik wel de juiste versie kan bestellen?

Op Marktplaats biedt iemand 'm te koop aan, met NL subs... voor €13,50. Maar die adv. staat er al een paar weken, dus of -ie 'm nog te koop heeft staan... dat is de vraag.

kappeuter (crew)
Ik vertrouw dat niet helemaal, want er schijnt ook een inferieure van tv opgenomen versie in omloop te zijn, waar Nederlandse ondertiteling onder is geplaatst.

Ik heb die verkoper een keer een mailtje gestuurd, want hij had ook Belmondo films.
Bleken zelf gefabriceerde dvd-rtjes te zijn.
NIET kopen dus, of je moet dat niet erg vinden (maar dan vind ik het vrij prijzig).

Ik heb zelf de Nederlandse 9-dvd box gekocht van De Funes en daar zit ie bij.
Is gewoon bij de MediaMarkt te koop voor een euro of vijftig.
Ik zag hem twee weken geleden nog bij de vestiging te Breda liggen.
In die box zit oa ook die andere samenwerking met Bourvil "Le Corniau" (De eend en de cadilac).

Edit: ik heb even gekeken: hij is ook bij Bol.com te koop voor ca 53 euro.

Ca 21 euro voor een enkel dvd vind ik erg duur, wanneer je een hele box met 9 dvd's, waaronder deze dvd, voor ca 50 euro kunt kopen, dan krijg je ook films als Le corniau, Le petit baigneur en Aile ou la Cuisse.

Ja, is het zeer duur voor één DVD.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:53 uur

geplaatst: vandaag om 16:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.