menu

Filmdragers en apparatuur / Titels / Gezocht Lilja 4-ever

zoeken in:
Hallo ik ben op zoek naar de dvd uitgave van lilja 4ever, hij is op bol.com te koop maar daar kost hij 18euro, dit vindik te veel geld voor een dvd.
Mijn vraag dus: Is deze film ergens anders verkrijgbaar?
Budget €10,00-,

HIj ligt toch redelijk regelmatig bij de Free Record Shop voor ongeveer die prijs?

Ja, inderdaad. Bij dat soort zaken kom ik hem ook altijd tegen. V&D zal hem ook wel hebben.

Ik ben hem daar nog nooit tegengekomen, althans sinds die tijd dat ik er bewust naar zoek, en wij hebben geen V&D hier.
Andere alternatieven?
Mijn dank is groots.

Van Leest/Bijenkorf?

zijn ook beide niet in deze omgeving te vinden . Of ik moet er opletten ik als naar een grote stad ga.

Mint Clansell
Wat hebben ze wel in Zimbabwe, behalve armoede en koffiekleurige mensen?

Hiv geinfecteerde hoeren.
Maar er zijn nergens online sites waar hij verkrijgbaar is? Ben niet zo bekend met het online aanschaffen.

Gebruik de link van www.vergelijk.nl die bovenaan elke film staat op Moviemeter.

Met Engelse ondertiteling is hij 8 euro: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/125533/Lilya-4-Ever/Product.html

Hakunamatafaka schreef:
Hallo ik ben op zoek naar de dvd uitgave van lilja 4ever, hij is op bol.com te koop maar daar kost hij 18euro, dit vindik te veel geld voor een dvd.
Mijn vraag dus: Is deze film ergens anders verkrijgbaar?
Budget €10,00-,

voor 3€ bij saturn

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.