- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- IE8 accelerator voor MovieMeter
IE8 accelerator voor MovieMeter

dumble
-
- 268 berichten
- 225 stemmen
Hoi,
Met introductie van de nieuwe internetexplorer is het nu mogelijk om te zoeken met behulp van accelrator. Erg handige feature, er is alleen nog geen accelerator voor moviemeter . Ik vroeg me af of deze er komt? Meer info:
Accelerators - Galerie met invoegtoepassingen - ieaddons.com
Voorbeeldje over hoe het werkt:

Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Handige feature ('Search on IMDB' gebruik ik ook), maar ik betwijfel of het in de (nabije) toekomst komt voor MM. Te weinig prio vrees ik. Iig ben ik voor.
Zo, toch nog iemand gereageerd .

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Ik weet niet of het de bedoeling was dat ik op deze vraag ging reageren, maar die dingen kan volgens mij iedereen maken, dus met de prioriteiten van MovieMeter heeft het niet veel te maken. Ik zal het in ieder geval niet gaan maken, want ik gebruik geen IE8.

dumble
-
- 268 berichten
- 225 stemmen
OK, ik zelf gebruik t alleen op mn stage (dat is ook over een maand afgelopen) gebruik thuis namelijk chrome.. maarja k denk wel dat er veel mensen zijn die IE gebruiken..

Onderhond
-
- 86879 berichten
- 11411 stemmen
Of IE nu zuigt en of je het zelf gebruikt lijkt mij bij deze vraag eigenlijk niet zo interessant. IE8 is momenteel nog peanuts, maar heeft wel een browsertje als Safari reeds ingehaald.
Zegt genoeg over het nut van een functie als deze.

The Oceanic Six
-
- 57455 berichten
- 3738 stemmen
Ik werk nog altijd met IE 7. Werkt goed genoeg voor me.

Onderhond
-
- 86879 berichten
- 11411 stemmen
Dan is het toch hoog tijd om over te stappen naar IE8. Je bewijst er het internet een grote dienst mee.

dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ik denk niet dat iemand het internet een dienst bewijst door op een IE browser te gaan zitten werken. Het is niet het internet dat hier wat mee wint maar voornamelijk Microsoft.
In ieder geval is IE enorm langzaam vergeleken met andere browsers en is het bovendien lastig aan te tonen welke browser nu daadwerkelijk 'de beste' is, dit heeft met een aantal factoren te maken.
De opkomst van browser Mozilla Firefox betreft in ieder geval geen toeval. De browser is snel en lijkt beter om te springen met de gestelde standaarden dan andere browsers. Hetzelfde geld voor Safari, en dan met name de laatste versie.
IE heeft terrein verloren louter omdat andere browsers gewoon beter presteren.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dan is het toch hoog tijd om over te stappen naar Firefox. Je bewijst er het internet een grote dienst mee.
Heb 'm even verbeterd voor je.

Onderhond
-
- 86879 berichten
- 11411 stemmen
Mensen die IE een leuke browser vinden moeten helemaal niet overstappen naar FF, gewoon IE8 downloaden. Die meet zich aardig met de meest recente versies van andere browsers, al zal je mij er verder ook niet snel mee zien surfen.

The Oceanic Six
-
- 57455 berichten
- 3738 stemmen
Ik ben er geen kenner in, maar waarom zou ik over moeten stappen op IE8? Wat zijn de voordelen ten opzichte van IE7?

Onderhond
-
- 86879 berichten
- 11411 stemmen
Een stuk sneller in ieder geval, verder voor gewone gebruikers niet zoveel, maar is toch mooi meegenomen. Maar je zorgt er verder wel voor dat mensen die sites moeten bouwen een stuk minder werk hebben, en zodoende het internet wat sneller een paar stapjes vooruit zou kunnen zetten, ipv dat we ons bezig moeten houden met het ondersteunen van oude draken. Als je weet wat voor zinloze tijd daar in kruipt ...
Want IE7 is nog steeds niet bepaald de meest stabiele browser, dus gewoon overstappen naar IE8.

Onderhond
-
- 86879 berichten
- 11411 stemmen
Als je gebruikersgemak wil dat download je maar Opera of Safari ... moet je niet komen aanzetten met FF.
En het gaat er niet alleen om dat je als webdesigner minder werk hebt (al spaart het vaak toch 20% van de development tijd, enkel om een site goed werkende te krijgen in IE6-7), maar ook dat je modernere, betere en mooiere dingen kan bouwen als je IE6-7 buiten beschouwing laat. Die browsers zorgen er effectief voor dat het internet trager evolueert.

The Oceanic Six
-
- 57455 berichten
- 3738 stemmen
Een stuk sneller in ieder geval, verder voor gewone gebruikers niet zoveel, maar is toch mooi meegenomen. Maar je zorgt er verder wel voor dat mensen die sites moeten bouwen een stuk minder werk hebben, en zodoende het internet wat sneller een paar stapjes vooruit zou kunnen zetten, ipv dat we ons bezig moeten houden met het ondersteunen van oude draken. Als je weet wat voor zinloze tijd daar in kruipt ...
Want IE7 is nog steeds niet bepaald de meest stabiele browser, dus gewoon overstappen naar IE8.
Gewoon downloaden, installeren en het werkt? Heb al jaren mn browser niet meer aangepast haha. Al mijn zaken als ingevoerde favorieten e.d. blijven intact? Dan zal ik eens switchen dit weekend.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Btw, ook mensen die surfen met IE zouden over moeten stappen naar een andere browser. IE blijft extreem gevoelig voor malware en virussen, zelfs met de nieuwe versie.
Edit: waar is mijn vorige bericht gebleven?

Onderhond
-
- 86879 berichten
- 11411 stemmen
Al mijn zaken als ingevoerde favorieten e.d. blijven intact?
Die dingen kan je standaard allemaal overzetten tegenwoordig. Zelfs als je naar een ander type browser (bijv Firefox) switcht kan je dat nog steeds.

dumble
-
- 268 berichten
- 225 stemmen
Volgens mij staat IE8 tegenwoordig ook bij belangrijke updates van windows update.., niet dat dat wat uitmaakt. Maar hij heeft meer functionaliteit en is niet langzamer als IE7, dusja is er rede om niet te updaten?

doopbro
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Voor de liefhebber is er een accelerator te downloaden voor Moviemeter, IE Addon Moviemeter. Handig, maar ontbrak op de Moviemeter-site, dus zelf maar in elkaar geklust.

mikey
-
- 27713 berichten
- 4702 stemmen
Wat is een IE addon accelerator????????

ddvo
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de accelerator toegevoegd omdat ik graag wat meer info heb over de films + een beoordeling als ik in de TV-gids kijk (in mijn geval die van Skynet). Tot op heden gebruikte ik IMDb heirvoor.
De link start wel de website op doch geeft geen info door naar de zoekmachine zodat dit nog steeds een manuele opdracht blijft.
Kan je dit automatiseren ?