- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
aryan
-
- 986 berichten
- 1753 stemmen
Met echte data, bedoel je daarmee met alle films die er dan weer kunnen worden toegevoegd? Hoeveel zullen er ongeveer bijkomen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
We hebben tot dusver getest met een (bijna) lege testdatabase, met alleen wat flauwekul-films. Het is straks dus nog even interessant om te zien hoe de boel zich houdt met 30000 films, 400000 berichten en 650000 stemmen 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik ben er sowieso niet bij. Ik zit dan bij een concert in Ahoy.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Het is straks dus nog even interessant om te zien hoe de boel zich houdt met 30000 films, 400000 berichten en 650000 stemmen 
Oe, hier ben ik wel benieuwd naar ja! Als ik tijd heb ben ik van de partij.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Zondagavond? Ik zal er zijn. En hopelijk niet weer de boel laten vastlopen... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Zondagavond ga ik de Amstel Gold Race kijken.
Nemen we op en als we weer komen uit Rotterdam gaan we die bekijken. 
XfofaXX
-
- 566 berichten
- 1444 stemmen
Het is maar een bescheiden voorstel, en ik heb geen idee of het zou lukken maar als er een film weldra op tv komt, wordt dit alleen vermeld bij de Nederlandse filmzenders. (ik kan bvb Veronica niet ontvangen)
Zou het daarom niet mogelijk zijn om boven de films die op Vlaamse zenders worden uitgezonden ook een klein vermeldinkje te maken? Al was het maar alleen van de VRT?
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
De VRT wordt wel vermeld: zie één, ketnet/canvas
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien is het wel een keer een idee, moviemeter.be registreren, Belgische vrijwilligers zoeken en een Belgische versie van de site maken. Zelfde berichten en films enzo, maar dan met tv-data voor zenders die in België te ontvangen zijn, Belgische release-data, enz.
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Ik denk dat die vrijwilligers nu al gevonden zijn. 
Nadeel van zo'n .be domein lijkt me dat je veel meer users zult gaan aanspreken op Belgisch getypt (!) dialect.
Je kunt ook bij registratie het land vragen waar de user woonachtig is en dit als mogelijkheid in het profiel plaatsen.
Zodat bij 'België' geselecteerd de Belgische biosagenda etc. verschijnt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nadeel van zo'n .be domein lijkt me dat je veel meer users zult gaan aanspreken op Belgisch getypt (!) dialect.
Die Nederlanders zullen wel nooit leren dat de taal Belgisch niet bestaat. 
Maar anders wel een goed idee. 
kappeuter (crew films)
-
- 74740 berichten
- 5988 stemmen
Hey in die valkuil ben ik niet getrapt. Ik zei 'belgisch dialect'. Dat is niets meer en niets minder dan een dialect afkomstig uit België.
Zenne, nie etc.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar wij spreken van Vlaamse en Waalse dialecten. Dit is hier een federale staat hé menneken. 
chrissie
-
- 749 berichten
- 5097 stemmen
Het is maar een bescheiden voorstel, en ik heb geen idee of het zou lukken maar als er een film weldra op tv komt, wordt dit alleen vermeld bij de Nederlandse filmzenders. (ik kan bvb Veronica niet ontvangen)
Zou het daarom niet mogelijk zijn om boven de films die op Vlaamse zenders worden uitgezonden ook een klein vermeldinkje te maken? Al was het maar alleen van de VRT?
Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad. Bijna alle Vlaamse zenders staan vermeld op MM, je moet alleen eens goed rondkijken op de site en het forum.
Eén en Canvas/ketnet bij de films
De rest via forum "Films op Belgische commerciële zenders", wekelijks bijgehouden door ondergetekende.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik heb er vrij weinig aan, maar ik vind het geweldig dat je het bijhoudt... en al zo lang. Thumbs up.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
... en dat was de laatste keer vandaag dat de site offline was, denk ik 
moest de boel even uitzetten om de database te kunnen exporteren naar de nieuwe site
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Aha... Ik dacht al... Waar is Moviemeter gebleven ! 
sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Zondagavond ga ik de Amstel Gold Race kijken.
Nemen we op en als we weer komen uit Rotterdam gaan we die bekijken. 
Veel plezier
Volgens mij is er maar 2 minuten beeldmateriaal. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
reminder voor de mensen die de afgelopen weken getest hebben: over een uurtje is de laatste testronde, dus mocht je zin hebben...
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13072 stemmen
http://www.moviemeter.nl/?film=4443
Ding zegt 97 stemmen, het zijn er 96. Of ik kan niet goed meer tellen 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ben er helemaal klaar voor. Nu kan ik eindelijk zoeken wat ik allemaal heb lopen raaskallen bij Requiem For A Dream zonder al die pagina's te hoeven doorlopen. 
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13072 stemmen
't Is maar een wilde gok, maar lijkt me toch eerder een foutje in de database ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja is het ook, maar ik bedoelde te zeggen dat ik niets meer doe aan de huidige site (en bijbehorende database) omdat die nog maar een paar dagen in de lucht is. Maar toch bedankt voor het melden.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Waarschijnlijk is het een 'suffe' vraag, maar ik vond hem niet in de FAQ: ik zie nu bij de updates dat het forumtopic Help!!! Ik zoek een filmtitel!!! een
-icoontje heeft in plaats van een
. Waarom is dat eigenlijk?
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als je de nieuwe site lanceert, gaan we dat dan merken of niet? Want ooit zei je dat je het redelijk ongemerkt zou laten gebeuren, daarna kwamen er blijkbaar toch nieuwe lay-outs en nu weet ik het niet meer
Het is maar dat ik weet wanneer ik nieuwsgierig moet beginnen worden!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.