- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Het was me niet eens opgevallen. (Voor de geïnteresseerden: het is Adam Di Tota). Ik zal een nieuwe maken.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Met de site er in verweven is ie helemaal prachtig.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb je er al genoeg?
Ik heb er genoeg, maar eventuele toevoegingen zijn natuurlijk nog altijd welkom 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Jij was toch ook nog met een plaatje bezig? Is die al af?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nee, ik heb photoshop niet meer en paint wil niet echt meewerken
. Bovendien heb ik lang niet zo'n goede ideen als die hier al de revue hebben gepasseerd.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Leuk, maar mijn naam hoeft er niet op bij dit soort dingen hoor 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
't Wordt een taai weekeinde, Speedy. Al mIRC geinstalleerd? 
Wat is mIRC en waarvoor dient het? Je moet weten, ik en computertaal, het klikt niet erg goed. 
kittyklitty
-
- 299 berichten
- 1511 stemmen
Leuke bezigheid tijdens een overwegend saaie wedstrijd Bayern - Chelsea 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik vind die Lilja 4-ever poster niet echt passen, bij een verhuizing.
Linneke
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zoeven gekeken naar de reactie's op de film hide and seek. Tot mijn verbazing en ergenis lees ik dan het bericht van smartass die de clou van de film verraad. Leuk hoor, zo hoeft niemand meer de film te gaan zien!!!
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Bij elke post staat een uitroeptekentje rechts bovenin, 'meld misbruik'. Als je daarop klikt, kun je het direct doorgeven aan de mods.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
De film Water's Edge 2003 staat 2 keer op de site.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het wordt overigens "pas" op z'n vroegst zaterdag dat de site uit de lucht gaat. Daarnaast bestaat nog steeds het risico dat ik de server dan nog niet heb 
Jammer, aangezien ik deze maandag een dagje vrij heb, en volgend weekend geen tijd heb.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
zaterdag voetballen en zondag naar de voetbal
Goed idee dus! 
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13072 stemmen
Zoals FK al zegt gaat er wat mis als je alle films van de regisseur wil opvragen. character encoding probleempje Jordy ? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ongetwijfeld 
straks op de nieuwe site maar 's kijken of het nog steeds voorkomt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het ziet er naar uit dat de verhuizing een weekje (misschien twee) wordt uitgesteld, ik heb nog geen server.
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om nog een testronde te houden, zondagavond. De testers zijn, als ze kunnen, weer welkom. Ik zal dan zorgen dat de testomgeving volstaat met "echte" gegevens (de echte users/berichten/films, enz), zodat dat ook nog eens goed getest gaat worden. Er gaan ongetwijfeld problemen naar boven komen die we pas zien bij de "echte" data, eens kijken hoe de site het houdt met grote hoeveelheden data in de database. Mooi als die fouten er al uit kunnen voor we echt over gaan.
Mocht ik vandaag of morgen nog iets van m'n server horen ga ik nog steeds voor de verhuizing DIT weekend (vooral ook omdat ik maandag vrij heb), maar anders wordt het maar wat later...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.